Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej alle mødre..
Igår aftes havde jeg lidt hygge med kæresten.
Så her fra morgen er det lidt slimet blod lidt vandigt agtigt i mine trusser! Og der altså 4 dage til mens.. Så går jeg ud og tisser og da jeg så tørre mig er der lidt slimet klistret lyserøde blod på papiret! Nå ja så på med bind, men i bindet er der kun små dråber blod og intet andet .. Når jeg tisser drypper jeg lidt mere blod end i bindet ..
Kan dwt være graviditet tegn ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Anonym trådstarter

Ingen der har prøvet det ?

Anmeld

24. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej alle mødre..
Igår aftes havde jeg lidt hygge med kæresten.
Så her fra morgen er det lidt slimet blod lidt vandigt agtigt i mine trusser! Og der altså 4 dage til mens.. Så går jeg ud og tisser og da jeg så tørre mig er der lidt slimet klistret lyserøde blod på papiret! Nå ja så på med bind, men i bindet er der kun små dråber blod og intet andet .. Når jeg tisser drypper jeg lidt mere blod end i bindet ..
Kan dwt være graviditet tegn ??

Jeg har ikke prøvet det, men forestiller mig at det er starten på din menstruation, selvom der er 4 dage til. Hvis det ikke havde været op til menstruation ville jeg have sagt at du skulle et smut til lægen fordi man selvfølgelig ikke skal bløde efter samleje.

Kan godt være at nogen herinde har oplevet det som tegn på graviditet, men det har jeg ingen erfaringer med, desværre. Så du må nok vente og se om din menstruation kommer her om et par dage og går du over tid må du tage en graviditets-test.

/Fenja

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men forestiller mig at det er starten på din menstruation, selvom der er 4 dage til. Hvis det ikke havde været op til menstruation ville jeg have sagt at du skulle et smut til lægen fordi man selvfølgelig ikke skal bløde efter samleje.

Kan godt være at nogen herinde har oplevet det som tegn på graviditet, men det har jeg ingen erfaringer med, desværre. Så du må nok vente og se om din menstruation kommer her om et par dage og går du over tid må du tage en graviditets-test.

/Fenja

Plet blødning er ved at aftage igen :-)..
Sidst jeg var gravid blødte jeg enormt meget, vi havde jo sex igår og det først idag jeg plet bløder :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.