Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2013

Mami_Ravn

Iiiihh er nu 19+4 og har stadig ikke mærket liv.. GLÆDER mig til MD så jeg kan få svar på alle mine spørgsmål, se hvor moderkageb ligger og se hvad køn blop er!! Håber der er en fornuftig forklaring på manglende pufferi og det ikke er fordi Blop er skidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Lotus86

I min første graviditet mærkede jeg først liv i 21. uge, faktisk dagen før md-scanningen, lidt pudsigt

Anmeld

24. juli 2013

Mami_Ravn

Det er et eller andet sted også rigtig rart at høre, men synes godt nok det er hårdt ikke at vide om alt er ok.. Altså hørere sund hjertelyd hos lægen i fredags og hun sagde den voksede som den skulle. Så jeg burde jo nok slet ik være nervøs, det er bare svært

Anmeld

25. juli 2013

Bettina90

Iiiihh er nu 19+4 og har stadig ikke mærket liv.. GLÆDER mig til MD så jeg kan få svar på alle mine spørgsmål, se hvor moderkageb ligger og se hvad køn blop er!! Håber der er en fornuftig forklaring på manglende pufferi og det ikke er fordi Blop er skidt 

Kender følelsen, vil også bare gerne snart mærke hende :-) er 18+2 i dag, men fik så at vide til kønsscanning, at jeg havde en høj foranliggende moderkage, og der nok derfor ville gå længere tid før jeg mærkede noget :-(

Men der var liv og glade dage inde i mavsen, og tror ikke du skal være nervøs når din JM ikke er det :-)

Anmeld

25. juli 2013

Lotus86

Jeg tror nu heller ikke du skal bekymrer dig, men det ved jeg jo godt er lettere sagt end gjort, man vil jo gerne være helt sikker på, at ens lille guldklump har det skønt inde i maven

Anmeld

26. juli 2013

Mami_Ravn

Tak for de beroligende svar.. Har MD scanning på mandag, så der bliver mysteriet opklaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.