Lidt nyt fra mig. Jubiii nu er det afgjort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
2 svar
3 synes godt om
24. juli 2013

H+S Skjolgborg.

Jeg må arbejde 10-16 timer pr uge og skal 3 mdr i den sidste del i pratik/arbejdensprøveningen også skal min sag tages op om jeg er flexjob berette  så xxx finger for mig piger af jeg om ca 4 mdr (ca nov/decmdr) står med et ja om flexjob og endelig efter 17 år kan sige jubiii ude af kontanthjælpen.

Jeg er så glad men er mere glad hvis jeg  snart får et flexjob efter 17 års kamp  på kontanthjælp og ønskede om flexjob siden 2001.

Kommunens læge gave min egen læge medhold i jeg er syg og har de mange sygdomme som gør jeg ikke kan klar ret meget + jeg selv har takke nej tak til pension i 2011 og de/ kommunens læge og egen læge syghuset osv af jeg skulle have et flexjob.Det er endelig også skrev flere gang i mine papir udredninger heldbredundersøgelse når jeg læser min sag tilbage til 1999 endelig.

håber bare nu jeg i år kommer i flexjob.Men nu skal 12 aug bare komme så jeg kan komme ud i desidste 12 uger i pratik/arbejdensprøveningen jeg mangler som jobcenter siger jeg mangle tros jeg har 9½ mdr.s pratik/arbejdensprøveningen.

Mvh

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Little_me

Vil bare ønske dig held og lykke med det og jeg krydser alt, som krydses kan

Anmeld

24. juli 2013

H+S Skjolgborg.

Little_me skriver:

Vil bare ønske dig held og lykke med det og jeg krydser alt, som krydses kan

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.