Jeg må arbejde 10-16 timer pr uge og skal 3 mdr i den sidste del i pratik/arbejdensprøveningen også skal min sag tages op om jeg er flexjob berette så xxx finger for mig piger af jeg om ca 4 mdr (ca nov/decmdr) står med et ja om flexjob og endelig efter 17 år kan sige jubiii ude af kontanthjælpen.
Jeg er så glad men er mere glad hvis jeg snart får et flexjob efter 17 års kamp på kontanthjælp og ønskede om flexjob siden 2001
.
Kommunens læge gave min egen læge medhold i jeg er syg og har de mange sygdomme som gør jeg ikke kan klar ret meget + jeg selv har takke nej tak til pension i 2011 og de/ kommunens læge og egen læge syghuset osv af jeg skulle have et flexjob.Det er endelig også skrev flere gang i mine papir udredninger heldbredundersøgelse når jeg læser min sag tilbage til 1999 endelig.
håber bare nu jeg i år kommer i flexjob.Men nu skal 12 aug bare komme så jeg kan komme ud i desidste 12 uger i pratik/arbejdensprøveningen jeg mangler som jobcenter siger jeg mangle tros jeg har 9½ mdr.s pratik/arbejdensprøveningen.

Mvh
Henriette
Anmeld