md scanning ved tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juli 2013

Anonym trådstarter

håber nogen kan hjælpe, jeg skal til MD-scanning på tirsdag med mine tvillinger, men foregår scanning inde eller udvendigt????

sagen er den at jeg ikke er sammen med deres far, men han er med til alle scanninger, og ønsker altså ikke specielt meget han skal sidde og glo på mig uden tøj på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Monski

Anonym skriver:

håber nogen kan hjælpe, jeg skal til MD-scanning på tirsdag med mine tvillinger, men foregår scanning inde eller udvendigt????

sagen er den at jeg ikke er sammen med deres far, men han er med til alle scanninger, og ønsker altså ikke specielt meget han skal sidde og glo på mig uden tøj på

Nu har jeg ikke så meget forstand på tvillinger graviditeter, men er ret sikker på det er en udvendig scanning, var det ikke også det til din nf?

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Nu har jeg ikke så meget forstand på tvillinger graviditeter, men er ret sikker på det er en udvendig scanning, var det ikke også det til din nf?

jo men der er lidt forskel på når man venter tvillinger og når man kun venter en, man skal have scannet livmoderhals mange gange under tvillinge graviditet... men kan ikke huske hvornår det er....! :/

Anmeld

24. juli 2013

pcoramt

De scanner udvendigt nogle sygehuse scanner livmoderhals fra uge 20, men du kan bare lige sige at du gerne vil vide det inden, så din eks kan nå at gå ud

Anmeld

24. juli 2013

pcoramt

pcoramt skriver:

De scanner udvendigt nogle sygehuse scanner livmoderhals fra uge 20, men du kan bare lige sige at du gerne vil vide det inden, så din eks kan nå at gå ud

Frem over kan du godt regne med de scanner livmoderhals hver gang, men igen så bare sig det

Anmeld

24. juli 2013

Vial

Md scanning foregår hos en scanningsdame, der kan det halløj. Det foregår uden på maven.

Har du en lægeaftale, så kan lægen godt finde på at scanne din livmoderhals. Det foregår vaginalt.

Dvs to forskellige skanningssceancer ;-)

Sådan var det på Riget, hvor jeg gik med min tvillingemave.

Anmeld

24. juli 2013

Kofoed.

Det er heller ikke sikkert, at når de måler livmoderhals, at det bliver indvendigt, da man nogle gange kan måle den "udefra". Men jeg havde sagt til eksen, at han gerne må komme med, men når livmoderhalsen måles, er han nød til lige at gå ud. Synes dog, at de er gode til at dække af og så sidder han jo ved siden af dit hoved, så han ville alligevel ikke kunne se noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.