intim trimmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.959 visninger
11 svar
3 synes godt om
23. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej jeg har problemer med ikke at kunne barbere min mis helt glat lige meget hvad jeg gør stikker det stadig.
Så jeg havde overvejet at invistere i en intim barerings maskine men så er det jo lige med hvilken?
Nogle der kan anbefale en som virkelig kan barbere 100% glat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Den allertætteste barbering vil altid være med en skraber, så hvis du stadig stikker efter at have skrabet, så skal du måske overveje voks? 

Jeg selv bruger ladyshaver, fordi jeg får rødme og knopper af at skrabe resultatet bliver rimeligt, men ikke ligeså glat som med skraberen. 

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Den allertætteste barbering vil altid være med en skraber, så hvis du stadig stikker efter at have skrabet, så skal du måske overveje voks? 

Jeg selv bruger ladyshaver, fordi jeg får rødme og knopper af at skrabe resultatet bliver rimeligt, men ikke ligeså glat som med skraberen. 

Tak for svar
Har da osse overvejet voks men tror sku det gør for ondt
Og det stikker stadig selv om jeg barbere så ved sku snart ikke hvad jeg skal gøre
Og vis man skal til en prof og få vokset er det osse bare ekstram dyrt desværre

Anmeld

23. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak for svar
Har da osse overvejet voks men tror sku det gør for ondt
Og det stikker stadig selv om jeg barbere så ved sku snart ikke hvad jeg skal gøre
Og vis man skal til en prof og få vokset er det osse bare ekstram dyrt desværre

Ved godt det er lidt skrapt, men har du prøvet det der veet hårfjerningscreme? Synes der var en herinde engang der skrev at hun brugte det. 

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Ved godt det er lidt skrapt, men har du prøvet det der veet hårfjerningscreme? Synes der var en herinde engang der skrev at hun brugte det. 

Ja det har jeg prøvet flere gange nu og det har desværre ingen efekt stikker stadig bag efter så meget træls

Anmeld

24. juli 2013

Moar2011

Mor11 skriver:

R i ikke bange for at skære i "læberne" med en skraber dernede?

Anmeld

24. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Storms-Mor skriver:

R i ikke bange for at skære i "læberne" med en skraber dernede?

Nej jeg har ikke forstand på andres kønsbehåring, men min egen er kun på venusbjerget og uden på de yderste læber. Der er ikke noget inde i folderne så jeg kan sagtens se alt hvad jeg laver.  

Anmeld

24. juli 2013

twinny

Jeg bruger skraber, det er det eneste der bliver tæt. Ellers skal du vokse hårene. 

Anmeld

24. juli 2013

Moar2011

Mor11 skriver:

Nej jeg har ikke forstand på andres kønsbehåring, men min egen er kun på venusbjerget og uden på de yderste læber. Der er ikke noget inde i folderne så jeg kan sagtens se alt hvad jeg laver.  

Okey så du bruger spejl ?

Anmeld

24. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Storms-Mor skriver:

Okey så du bruger spejl ?

Nej, jeg står/stod (bruger ikk skraber mere) i badet med let spedte ben, bøjer mig forover og strækker huden med den ene hånd og skraber med den anden.. Det er ikke et kønt syn, så husk at låse døren til badeværelset  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.