lillebror 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
9 svar
10 synes godt om
23. juli 2013

Hailiesmom11

Her er et lille billede fra i søndags hvor vi nåede 31+0 med lillebror i morgen står den på en ny scanning af lillebror og forhåbentlig en snak om igangsættelse nu hvor vi helst skal føde i Odense..
Skal nok opdatere jer herinde når vi hat overstået scanningen i morgen..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

BigHope13

Hailiesmom11 skriver:

Her er et lille billede fra i søndags hvor vi nåede 31+0 med lillebror i morgen står den på en ny scanning af lillebror og forhåbentlig en snak om igangsættelse nu hvor vi helst skal føde i Odense..
Skal nok opdatere jer herinde når vi hat overstået scanningen i morgen..

Flotte flotte mave

Anmeld

23. juli 2013

Hailiesmom11

BigHope13 skriver:

Flotte flotte mave

Tusind tak.. Utroligt nok et den stadig mindre end med storesøster..

Anmeld

24. juli 2013

Clisolka

Smuk babymave  Kender alt til at den er mindre end med storesøster, det er det samme her 

Anmeld

24. juli 2013

Hailiesmom11

Så er vi blevet scannet igen.. Alt så bare super fint ud og han vejer nu 1855 g så 1% under gennemsnittet hvilket jo er helt fint...
Vi skal afsted igen d. 21/8 hvor vi evt skal snakke om igangsættelse og hvordan det hele lige skal foregå..
Og så er vi blevet tilbudt at være med i en undersøgelse som kan hjælpe bedre med at forstå hvordan omfalocele påvirker tarmsystemet... Så det skal vi se om vi vil

Anmeld

26. juli 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Så er vi blevet scannet igen.. Alt så bare super fint ud og han vejer nu 1855 g så 1% under gennemsnittet hvilket jo er helt fint...
Vi skal afsted igen d. 21/8 hvor vi evt skal snakke om igangsættelse og hvordan det hele lige skal foregå..
Og så er vi blevet tilbudt at være med i en undersøgelse som kan hjælpe bedre med at forstå hvordan omfalocele påvirker tarmsystemet... Så det skal vi se om vi vil

Hvor er det bare godt, dejligt at det hele går som det skal, på trods af sygdom 

Blier spændende, om de vil sætte dig i gang, og i så fald hvornår det skal være 

Og også spændende med den undersøgelse, det kan jeg da godt forstå I har sagt ja til 

Anmeld

26. juli 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Hvor er det bare godt, dejligt at det hele går som det skal, på trods af sygdom 

Blier spændende, om de vil sætte dig i gang, og i så fald hvornår det skal være 

Og også spændende med den undersøgelse, det kan jeg da godt forstå I har sagt ja til 

Ja vi håber det er noget nemmere med pasning af storesøster osv når der nu er så langt derned.
Vi har ikke sagt Ja til noget endnu hun sender nogle papirer så vi kan læse om det og så træffer vi en beslutning derefter..

Anmeld

29. juli 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Ja vi håber det er noget nemmere med pasning af storesøster osv når der nu er så langt derned.
Vi har ikke sagt Ja til noget endnu hun sender nogle papirer så vi kan læse om det og så træffer vi en beslutning derefter..

Jeg kan godt se at I har temmelig langt, så det ville være rart med lidt planlægning.

Men så bliver det spændende, hvad I bestemmer jer for, men ja, ret væsentligt at få læst papirerne grundigt igennem.

Anmeld

29. juli 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Jeg kan godt se at I har temmelig langt, så det ville være rart med lidt planlægning.

Men så bliver det spændende, hvad I bestemmer jer for, men ja, ret væsentligt at få læst papirerne grundigt igennem.

Ja nemlig hehe og specielt når man har en på 2 år derhjemme der helst ikke skal stresses for meget..
Jeg synes det er rigtig fint med undersøgelsen vil jo gerne hjælpe kommende forældre der får børn med omfalocele - der er kun ca 20 fødsler med lidelsen om året, men ved slet ikke om jeg kan overskue det at min lille dreng skal ligge med en slange ud af maven :/

Anmeld

31. juli 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Ja nemlig hehe og specielt når man har en på 2 år derhjemme der helst ikke skal stresses for meget..
Jeg synes det er rigtig fint med undersøgelsen vil jo gerne hjælpe kommende forældre der får børn med omfalocele - der er kun ca 20 fødsler med lidelsen om året, men ved slet ikke om jeg kan overskue det at min lille dreng skal ligge med en slange ud af maven :/

Nej, det er i forvejen en omvæltning for de "store", så det skal helst gå så nemt for dem som overhovedet muligt.

Det kan jeg godt forstå, det ville godt nok også få mig til at overveje det en ekstra gang eller 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.