Kan baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.258 visninger
10 svar
8 synes godt om
23. juli 2013

Anonym trådstarter

Ja, nu har jeg længe overvejet om jeg turde stille spørgsmålet herinde.Og nu kommer det.

Kan baby brække nakken mens den ligger inde i maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Ja, nu har jeg længe overvejet om jeg turde stille spørgsmålet herinde.Og nu kommer det.

Det tror jeg ikke.. Har aldrig hørt om det.

Anmeld

23. juli 2013

pcoramt

nej heldigvis ikke.. knoglerne er endnu brusk, så nakken kan bøjes

Anmeld

23. juli 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Der skal rigtig meget til for at et spædbarn brækker noget, da knoglerne er meget bløde Og inde i maven er baby jo beskyttet, du kan nærmest forestille dig at baby ligger inde i en vandballon  

Og der findes ikke dumme spørgsmål - kender alt for godt til at man pludselig får mærkelige tanker når man er gravid

Anmeld

23. juli 2013

Mumto3

Nej! Hverken foden, hånden eller nakken! De kambrække skulderen når de bliver født. Men det sker kun hos store børn og er sjældent :-)

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Der skal rigtig meget til for at et spædbarn brækker noget, da knoglerne er meget bløde Og inde i maven er baby jo beskyttet, du kan nærmest forestille dig at baby ligger inde i en vandballon  

Og der findes ikke dumme spørgsmål - kender alt for godt til at man pludselig får mærkelige tanker når man er gravid

Ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, men nogen gange kan man godt føle sig dum når man spørger om noget herinde. Stiller ikke så tit spørgsmål herinde, for når man ser svar til andre føler man nogen gange ens spørgsmål er åndssvage.

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Nej! Hverken foden, hånden eller nakken! De kambrække skulderen når de bliver født. Men det sker kun hos store børn og er sjældent :-)

Okay. Er godtnok 2 gangs gravid, men blev lidt i tvivl. Min baby sidder allerede fast med hovedet og gjorde det meget tidligt. Så kom til at tænke på om nu baby kunne brække nakken hvis man bukkede sig eller lign.

Anmeld

23. juli 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Okay. Er godtnok 2 gangs gravid, men blev lidt i tvivl. Min baby sidder allerede fast med hovedet og gjorde det meget tidligt. Så kom til at tænke på om nu baby kunne brække nakken hvis man bukkede sig eller lign.

Jeg kan godt forstå du tænker tanken, men det kan ikke lade sig gøre

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg kan godt forstå du tænker tanken, men det kan ikke lade sig gøre

Okay, så har jeg heldigvis ikke noget at bekymre mig for.

Anmeld

23. juli 2013

mommy1991

Ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, men nogen gange kan man godt føle sig dum når man spørger om noget herinde. Stiller ikke så tit spørgsmål herinde, for når man ser svar til andre føler man nogen gange ens spørgsmål er åndssvage.

Jeg ved godt hvad du mener, men jeg synes at lige netop sådan et forum som dette skal der være plads til alle spørgsmål  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.