Hvad gør i når vægten står stille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt på kur, dvs sund kost ikke så meget motion da mit barn kræver rigtig meget  så mon ikke det bliver dækket

Nåh men kender I ikke når man virkelig passer på hvad man putter i munden og sover sulten om aftenen og vægten stadig står stille?

Hvordan holder i motivationen oppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er begyndt på kur, dvs sund kost ikke så meget motion da mit barn kræver rigtig meget  så mon ikke det bliver dækket

Nåh men kender I ikke når man virkelig passer på hvad man putter i munden og sover sulten om aftenen og vægten stadig står stille?

Hvordan holder i motivationen oppe?

Kroppens naturlige forbrænding går i stå hvis man ikke spiser, hvilket kan være grunden til manglende vægttab.

Prøv at spis oftere, men selvfølgelig sundt, og gerne massere af proteiner

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Kroppens naturlige forbrænding går i stå hvis man ikke spiser, hvilket kan være grunden til manglende vægttab.

Prøv at spis oftere, men selvfølgelig sundt, og gerne massere af proteiner

Altså jeg synes jeg spiser sundt og varieret og hele dagen igennem men efter kl. 18 holder mig væk fra alt spiser et par frugter hvis jeg er rigtig sulten, har hørt at det skulle være godt hvis man ikke spiser om aftenen.

Men tak for dit råd det vil jeg tænke over

Anmeld

23. juli 2013

Joan ( Smallie )

der er meget sukker i frugter.  Tag bare et æble der er næsten 100 kcal i og hvis du så spiser et par frugter om aften så er det huritg 150 kcal du indtager der.

Prøv med et stykke knækbrød i stedet

Anmeld

23. juli 2013

Lukas&Liam<3

Jeg holder mig fra ris, pasta, kartofler og frugt.
Spiser massere af kød, fedt, grønt og bær

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

der er meget sukker i frugter.  Tag bare et æble der er næsten 100 kcal i og hvis du så spiser et par frugter om aften så er det huritg 150 kcal du indtager der.

Prøv med et stykke knækbrød i stedet

Jeg spiser faktisk ikke særlig meget frugt men max 2 daglig, tror du det kan have en betydning? spiser som regel fersken/nektarin eller æbler.

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Jeg holder mig fra ris, pasta, kartofler og frugt.
Spiser massere af kød, fedt, grønt og bær

Jeg holder mig også fra ris,pasta,kartofler og spiser ikke særlig meget brød max 1 rugbrød daglig, frugt kan jeg spise max 2.

Taber du også ved at spise fedt eller? og hvad slags fedt?

Anmeld

23. juli 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Jeg holder mig også fra ris,pasta,kartofler og spiser ikke særlig meget brød max 1 rugbrød daglig, frugt kan jeg spise max 2.

Taber du også ved at spise fedt eller? og hvad slags fedt?

Prøv at søg på stenalderkost og High fat low carb synes det er nemt at holde mig til maden da det er virkelig lækkert. Laver rigtig mange retter med æg og spiser rigtig meget kød, det er lige mig taber mig bare kun meget lidt fordi jeg har lidt problemer med slik og chokolade om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.