Viggas dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

DitteFisk

Svenne skriver:

Tillykke.

Lækker tøs! Hun ville passe godt sammen med min August fra 07.04, som har mindst lige så meget hår!

Jeg har sjældent set babyer med så meget hår, får du også mange kommentarer på det så?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Svenne

DitteFisk skriver:

Jeg har sjældent set babyer med så meget hår, får du også mange kommentarer på det så?  

Om jeg gør! Nogle gange, når jeg har ham med i "byen" overvejer jeg faktisk lige en ekstra gang, om jeg orker tage ham op af barnevognen lige nu
Han skal klippes i morgen - for 2. gang på sine 4 måneder!

Anmeld

6. august 2013

DitteFisk

Svenne skriver:

Om jeg gør! Nogle gange, når jeg har ham med i "byen" overvejer jeg faktisk lige en ekstra gang, om jeg orker tage ham op af barnevognen lige nu
Han skal klippes i morgen - for 2. gang på sine 4 måneder!

Ja det er helt vildt! Man kan jo slet ikek vær enogen steder haha.. byrden ved langhårde babyer!

Anmeld

6. august 2013

Svenne

DitteFisk skriver:

Ja det er helt vildt! Man kan jo slet ikek vær enogen steder haha.. byrden ved langhårde babyer!

Ja! Men det er selvfølgelig også lidt hyggeligt, at alle gerne vil kommentere det.... hvis man lige er i humør til det - og har tid

Anmeld

6. august 2013

DitteFisk

Svenne skriver:

Ja! Men det er selvfølgelig også lidt hyggeligt, at alle gerne vil kommentere det.... hvis man lige er i humør til det - og har tid

Ja, det er da lidt hyggeligt det er bare svært at blive ved med at finde på hvad man skal svare til "hooold da op, en masse hår" hihi. Men sødt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.