2xkage til den 3. august kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juli 2013

Snartmortil3

Hej..
Jeg skal bruge to kager til den 3. august - de skal hver være til cirka 25 personer.. Den ene skal være en dåbskage og den anden skal være en fødselsdagskage. Jeg tænker at dåbskagen skal være enkel hvid med noget lyseblåt. nogle lyseblå klodser hvor der står navnet eller datoen også måske nogle små fodspor... Den anden håbede jeg på kunne laves med et tog og nogle skinner så det ser ud som om at toget er på vej hen over kagen.
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

RilahFalco

Hej..
Jeg skal bruge to kager til den 3. august - de skal hver være til cirka 25 personer.. Den ene skal være en dåbskage og den anden skal være en fødselsdagskage. Jeg tænker at dåbskagen skal være enkel hvid med noget lyseblåt. nogle lyseblå klodser hvor der står navnet eller datoen også måske nogle små fodspor... Den anden håbede jeg på kunne laves med et tog og nogle skinner så det ser ud som om at toget er på vej hen over kagen.
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP...

Hvis du selv har mulighed for at hente kagerne, så kan jeg godt hjælpe dig.

Kig forbi www.facebook.com/PhoenixDelights

og skriv til mig via siden hvis du har en Facebook konto.

Ellers send mig en mail på mdiduro@hotmail.com

Anmeld

23. juli 2013

Juliekp

110811 skriver:

Hej..
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP...

Hvis du har facebook, så søg Majbrits kager i søgefeltet. Hun bor på Amager og laver nogle rigtig flotte kager Hun lavede denne her kage til min datters dåb, 25 pers.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2013

M&J87

Jeg har en veninde som er konditor, som laver meget fine kager, skriv pb, hvis det er noget.

Anmeld

24. juli 2013

Team Putte

110811 skriver:

Hej..
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP...

hvor er du fra i landet?

Anmeld

25. juli 2013

Snartmortil3

Team Putte skriver:

hvor er du fra i landet?

KBH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.