Soverytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
9 svar
1 synes godt om
22. juli 2013

HopinWishin

Hvordan er sovetiderne hos jeres dagpleje??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

tweety2060

HopinWishin skriver:

afhængeraHvordan er sovetiderne hos jeres dagpleje??

Det afhænger af barnets alder.... Nogle sover både til formiddag og eftermiddag. Andre kun eftermiddag....

Anmeld

22. juli 2013

malenemusen

Puttes efter frokost som regel mellem 12 -12.30 og så sover min øgle i cirka to timer plus minus

Anmeld

22. juli 2013

HopinWishin

tweety2060 skriver:

Det afhænger af barnets alder.... Nogle sover både til formiddag og eftermiddag. Andre kun eftermiddag....

hvad tid ligger formiddagsluren så? hvor gamle er de når de ik længere ska ha formiddagslur?

Anmeld

22. juli 2013

HopinWishin

malenemusen skriver:

Puttes efter frokost som regel mellem 12 -12.30 og så sover min øgle i cirka to timer plus minus

hvor gammel er din søn?=)

Anmeld

23. juli 2013

malenemusen

HopinWishin skriver:

hvor gammel er din søn?=)

Han er 16 mdr gammel

Anmeld

23. juli 2013

tweety2060

HopinWishin skriver:

hvad tid ligger formiddagsluren så? hvor gamle er de når de ik længere ska ha formiddagslur?

Hm nu kan jeg kun svare for Hvordan det var hos os, for tror det er individuelt.... Men luren om formiddagen ligger mellem kl 8-10.
Da vi startede i dp var det forskelligt hvad tid hun blev puttet. Hvis hun komme kl 6.30 blev hun puttet kl 8 ca og hvis hun først kom kl 8, så sov hun omkring kl 9....
Men vores dp har været god I forhold til de skulle have deres søvn!!

Anmeld

23. juli 2013

Mettefpigen

Her blir han puttet ca kl 12 og sover til en 14-15 stykker...

Anmeld

23. juli 2013

Chevro

HopinWishin skriver:

Ca 8-10 og 12.30-14.30... Afhængig af børnene. Min søn sover normalt 2 x 1 1/2 time. Han er den ældste af 4 drenge derovre, og er 13 mdr nu. (:

De får lov at sove efter deres individuelle behov :-)

Anmeld

24. juli 2013

DianaRJS

HopinWishin skriver:

hos os var det individuelt hvornår formiddags luren blevet taget fra.. nogen børn har mere brug for det end andre min yngste sov til formiddag til han var ca 10 måneder (han kom i dp da han var 6 mdr), hvor imod min den ældste ikke sov til formiddag mere da han var 5 måneder, og derfor var det self heller ikke nødvenidgt i dp. og det er self aftalt med dp mor, det er dig der tager den fra barnet og ikke hende

de kom til formiddag mellem 8.30 og 9.00 og til middag mellem 12.00 og 12.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.