ja for tidlig følsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej allesammen ja så hanlder det om min ex og hans kæreste skulle være forældre føst i sep !! men hun født idag, ders datter vejede kun 1682 g og var 43 cm , hun overlevede, men er så bange for selv og føde for tidligt nu!! ved godt det latterligt men skulle bare ud med det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Lone Jakobsen

tror det er meget naturligt at du har det sådan.
da min mand blev far for første gang for 10 år siden, gik fødslen i gang i uge 32 og endte med akut kejsersnit da hjertelyden pludselig faldt.
jeg havde 3 helt normale fødsler før denne. og alligevel gik min mand nærmest med listesko og frygtede virkelig for en gentagelse.
tror først han virkelig begyndte at ånde lettet op da jeg var ovre uge 33.
så selvfølgelig er du bekymret, det blir man når man oplever sådan noget... men slap du bare af og nyd din graviditet..... der er ikke større risiko for at du føder for tidligt af den grund.
mange hilsner Lone
(som har været dybt bekymret under alle 4 graviditeter... men har født 4 velskabte børn )

Anmeld

12. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

nutche skriver:

tror det er meget naturligt at du har det sådan.
da min mand blev far for første gang for 10 år siden, gik fødslen i gang i uge 32 og endte med akut kejsersnit da hjertelyden pludselig faldt.
jeg havde 3 helt normale fødsler før denne. og alligevel gik min mand nærmest med listesko og frygtede virkelig for en gentagelse.
tror først han virkelig begyndte at ånde lettet op da jeg var ovre uge 33.
så selvfølgelig er du bekymret, det blir man når man oplever sådan noget... men slap du bare af og nyd din graviditet..... der er ikke større risiko for at du føder for tidligt af den grund.
mange hilsner Lone
(som har været dybt bekymret under alle 4 graviditeter... men har født 4 velskabte børn )

ja prøver fik bare lige sådan en cock da han skrev at hun hade født nu , osv osv . fordi hun hade termin kun en månede før miig

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Tillykke med deres lille ny.

Jeg forstå godt du har det sådan og det er helt naturligt. 

Anmeld

12. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hvordan kan sådan noget ske??? hun bare ondt og så tog de på sygehuset og så var hun åbnet og så gik vandet og 15 efter hade de ders datter!! hun er 16!

Anmeld

12. juli 2009

Pige2009

stinapigen92 skriver:

hvordan kan sådan noget ske??? hun bare ondt og så tog de på sygehuset og så var hun åbnet og så gik vandet og 15 efter hade de ders datter!! hun er 16!

Det kan der være mange forskellige årsager til. Stress, overanstrengelse osv. osv. Du kan jo læse hvor stor overlevelseschancerne er i de forskellige uger herinde, men også mange andre steder på nettet. Et barn på 1600 gram har stor chance for at overleve. Så bare tag det roligt og tag tingene som de kommer

Anmeld

12. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Det kan der være mange forskellige årsager til. Stress, overanstrengelse osv. osv. Du kan jo læse hvor stor overlevelseschancerne er i de forskellige uger herinde, men også mange andre steder på nettet. Et barn på 1600 gram har stor chance for at overleve. Så bare tag det roligt og tag tingene som de kommer

ved jeg, men syns bare det forfærligt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.