Når manden ikke vil have flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg burde egentlig være lykkelig, men en tung sky hænger over mig, jeg sidder i haven og ser på min 2 skønne børn der leger, mens jeg vælter et glas iskoldt vand ned i maven til baby nr. 3

Manden har flere gange talt om at blive steriliseret, da han IKKE vil have flere børn end 3, jeg har altid haft en idé om 4 børn

Jeg havde nok blidt mig selv ind at 3 er nok, men jeg kan mærke jo mere han taler om at klippe strengene, jo mere deprimeret bliver jeg.

Jeg vil SÅ gerne have 4 børn og det SKAL være med ham, gud hvor jeg elsker mine børn og jeg vil så gerne have 4

Andre i samme båd?

Må nok bare indse at 4 børn må forblive en drøm og prise mig lykkelig over han har skænket mig 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

Anonym

Anonym skriver:

Jeg burde egentlig være lykkelig, men en tung sky hænger over mig, jeg sidder i haven og ser på min 2 skønne børn der leger, mens jeg vælter et glas iskoldt vand ned i maven til baby nr. 3

Manden har flere gange talt om at blive steriliseret, da han IKKE vil have flere børn end 3, jeg har altid haft en idé om 4 børn

Jeg havde nok blidt mig selv ind at 3 er nok, men jeg kan mærke jo mere han taler om at klippe strengene, jo mere deprimeret bliver jeg.

Jeg vil SÅ gerne have 4 børn og det SKAL være med ham, gud hvor jeg elsker mine børn og jeg vil så gerne have 4

Andre i samme båd?

Må nok bare indse at 4 børn må forblive en drøm og prise mig lykkelig over han har skænket mig 3

Årh stakkels dig. Ved hvordan du har det, eller næsten.

jeg ville også gerne have 3-4 stykker, men lige nu sukker jeg bare efter nr. 2  Og manden ved jeg virkelig ikke om han giver sig! Det virker næsten umuligt! 

Gud hvor er det deprimerende at man ikke må få den famile. Man drømmer om.

Anmeld

22. juli 2013

l.kjoeller

da jeg har været i behandling for at få min guldklump vil jeg også sige du skal være lykkelig. men hjertet ønsker jo hvad det ønsker . håber enten du får det bedre med tanken eller han brænder varm på barn nr 4

Anmeld

22. juli 2013

Ciss

Kender fornemmelsen.

Jeg sukker efter nr tre - og har gjort det længe. Manden snakker om at klippe strengen, for han er ikke interesseret i at få flere.

Pokkers!

Fornuften siger en ting, hjertet noget andet.

Selvfølgelig elsker jeg mine børn højere end alt andet og er evig taknemmelig for, at jeg får lov at opleve det at leve hverdagen med dem og være en del af deres liv. Alligevel skriger instinkterne og følelserne efter en til uanset, hvad fornuften siger.

Det har været sådan i et par år nu. Jeg forsøger bevidst at tænke positivt og glæde mig over vores to fantastiske unger, når tankerne om nr tre dukker op, og jeg synes da, jeg er blevet bedre til det, og det går nemmere.

Gratulere med nr tre på vej. Det skal nok blive fantastisk!

Anmeld

22. juli 2013

Anonym

Jeg har en datter på knap 4 år og min kæreste har en søn på omtrant samme alder.

Han vil ikke have flere børn og snakker også om at få klippet strengene....og det gør mig virkelig ked indeni. Jeg ved ikke om jeg ønsker mig flere børn, men ville gerne have muligheden, og den er der jo ikke hvis han får klippet strengene....

Vi har ikke kendt hinanden så længe, så det er heller ikke fordi jeg ønsker et barn pt...

Jeg er dog nået til den konklusion at jeg hellere vil leve sammen med ham og vores to sammenbragte børn, end at gå fra ham og prøve at finde en anden og få et barn sammen med............men jeg ville nok lyve hvis jeg ikke et eller andet sted ønsker et barn sammen med ham....det er så svært..

Anmeld

22. juli 2013

Anonym

her er samme problem

jeg har 2 og ønsker mig brændende en 3, manden har en så vi har jo faktisk 3, men ingen sammen

ville gerne skænke ham en også der var VORES men han er også stivnakket og siger nej aldrig mere aldrig flere

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

1000 tak for alle jeres svar, det er nu altid rart ikke at være alene om det, selvom det er en trist situation at være i

Jeg må indrømme at jeg da hellere vil leve livet med manden jeg elsker og så er far til mine tre børn end at opgive ham og halvdelen af tiden med mine børn til fordel for en ny mand og nyt barn

Men jeg tænker også, når nr 4 kommer (hvis det skulle ske) blir jeg nok aldrig tilfreds, tanken om en lille nyfødt vil nok altid være der uanset hvor mange jeg ender med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.