Strækmærker, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

AnthonsMor

Celine89 skriver:

Jeg er nu 30+1, og igår fandt jeg det første strækmærke. Jeg synes det er meget tidligt, og med 10 uger til termin, forestiller jeg mig, at det kan nå at blive rigtig slemt.

Hvornår begyndte I andre at få strækmærker? Og hvor slemt nåede det at blive?

Pfft.. Du skulle skamme dig, at tro det er tidlig

Jeg fik mit første omkring uge 10-15 stykker mener jeg..
Du behøver ikke få mere end det ene, det er jo hormonelt betinget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

Celine89

Tak for alle jeres svar. Af en eller anden grund, har jeg altid troet at strækmærker normalt først kom 34+, men jeg kan høre, det er meget forskelligt.

Jeg troede egentlig jeg havde forliget mig med tanken om evt. kommende strækmærker - men nu hvor de er her, er jeg vist ikke helt så okay med det, som jeg troede. Forhåbentlig når det ikke at blive alt for slemt 

Anmeld

22. juli 2013

AnthonsMor

Celine89 skriver:

Tak for alle jeres svar. Af en eller anden grund, har jeg altid troet at strækmærker normalt først kom 34+, men jeg kan høre, det er meget forskelligt.

Jeg troede egentlig jeg havde forliget mig med tanken om evt. kommende strækmærker - men nu hvor de er her, er jeg vist ikke helt så okay med det, som jeg troede. Forhåbentlig når det ikke at blive alt for slemt 

Om ikke andet bliver de jo lysere med tiden Mine var HELT pink da jeg havde født.. Og nu er de allerede meget lysere, Anthon er 4 måneder

Anmeld

22. juli 2013

l.kjoeller

Celine89 skriver:

Jeg er nu 30+1, og igår fandt jeg det første strækmærke. Jeg synes det er meget tidligt, og med 10 uger til termin, forestiller jeg mig, at det kan nå at blive rigtig slemt.

jeg fik først 37+0 - blev ikke særlig slemt. er jo forskellig hvor stor man bliver og hvor hurtigt man vokser. kan være maven lige tog et ryk og at du så ikke får så mange senere hen

Anmeld

31. juli 2013

Cbank

Jeg fik faktisk først mine efter fødslen/ eller under fødslen?? Dont know. Men de er heldigvis ikke så slemme 

Men jeg krydser da fingre for dig at der ikke kommer flere strækmærker 

Anmeld

31. juli 2013

camilla10

Fik aldrig strækmærker. Gætter på, at maveskindet var i træning efter 20 års elevatorvægt 

Anmeld

31. juli 2013

Palaja

Første gang slap jeg for strækmærker, så troede ikke jeg ville få anden gang. Men det gjorde jeg!! Var også noget større. De kom et par uger inden jeg fødte, omkring uge 38... Øv, tudede en hel time da jeg opdagede det

Men er faktisk lidt ligeglad med dem nu, det betyder ikke noget. Det ser da ikke specielt kønt ud, men har accepteret at det nu engang er sådan jeg ser ud nu. Og så har jeg jo min skønne søn

Anmeld

31. juli 2013

hekran

har aldrig fået mærker på maven, men fik på brysterne i løbet af natten, da mælken løb til efter min første fødsel. Meget underligt syn dagen efter Kan dog ikke ses i dag.

Anmeld

31. juli 2013

hautecouture

Celine89 skriver:

Fik de første 2 i uge 36 og var helt slået ud, men der kom ikke flere, så faldt ned igen ... Men efter fødslen, kunne jeg konstateret at der var kommet yderligere nogle stykker  Men det er slet ikke slemt og de var praktisk talt usynlige allerede 6 mdr efter fødslen 

Anmeld

31. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg fik ingen første gang, men en del anden gang de sidste tre- fire uger. Han vejede også 4700 g, så min mave var STOR. Tredje gang mener jeg ikke, jeg fik nogle. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.