Bil og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.687 visninger
12 svar
3 synes godt om
22. juli 2013

Pigent

Jeg skal ikke have ny bil lige nu og skal heller ikke have børn.

Når jeg engang skal have ny bil så vil jeg gerne have en mindre bil med plads til barnevogn fx en Brio, Odder osv. Jeg ved at nogle nok vil sige jeg bare skal prøve barnevognen bag i bilen og andre vil sige jeg skal købe en stationcar. Jeg vil have at barnevognen kan være i bagagerummet, muligvis med stellet på et stativ bagpå. 

Det eneste i skal svare på er 

Jer der har mindre biler hvilken bil har i og hvilken barnevogn? Hvordan har i den med i bilen i bagagerummet eller på et stativ bagpå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

Møn-Mor

Altså jeg har godt nok en stationcar, men en lille en af slagsen - en Golf IV Variant.
Jeg prioritede brændstofforbruget (20 km/l) og et rummeligt bagagerum - til gengæld er der lidt mindre benplads i kabinen, men både min kæreste og jeg er nogen små "lorte" 157 cm og 169 cm, så det går an.

I min lille stationcar kan hele barnevognen være i bagagerummet og også uden hjulene skal pilles af (de skal pilles af i min mors bil, som er en større stationcar, men som til gengæld har et dårligt udformet bagagerum) samt hans rejseseng er fast i bilen, den kan være inde bagved barnevognen .

Barnevognen er af mærket Basson Grande Nuovo...

Anmeld

22. juli 2013

Pigent

Møn-Mor skriver:

Altså jeg har godt nok en stationcar, men en lille en af slagsen - en Golf IV Variant.
Jeg prioritede brændstofforbruget (20 km/l) og et rummeligt bagagerum - til gengæld er der lidt mindre benplads i kabinen, men både min kæreste og jeg er nogen små "lorte" 157 cm og 169 cm, så det går an.

I min lille stationcar kan hele barnevognen være i bagagerummet og også uden hjulene skal pilles af (de skal pilles af i min mors bil, som er en større stationcar, men som til gengæld har et dårligt udformet bagagerum) samt hans rejseseng er fast i bilen, den kan være inde bagved barnevognen .

Barnevognen er af mærket Basson Grande Nuovo...

Okay den bliver for stor.

Anmeld

22. juli 2013

Aabye

Vi havde en Peugeot 206 og der kunne vi have vores Basson Grande i bagagerummet

Anmeld

22. juli 2013

LinLin

Min genbo har en Peugeot 307 (ikke sw udgave!) de har en emmaljunga bagi - både stel og kasse. Hjulene bliver taget af også...

Anmeld

22. juli 2013

Aabye

Altså barnevognen var da skilt ad, både hjul og kassen var pillet af, og på Bassonen kan man slå hele barnevognskassen sammen også

Anmeld

22. juli 2013

pcoramt

jeg ved tilfældigvis man kan presse en oddervogn (zip) i en vw up

Anmeld

22. juli 2013

2babygirls

Barnepigen skriver:

Jeg skal ikke have ny bil lige nu og skal heller ikke have børn.

Når jeg engang skal have ny bil så vil jeg gerne have en mindre bil med plads til barnevogn fx en Brio, Odder osv. Jeg ved at nogle nok vil sige jeg bare skal prøve barnevognen bag i bilen og andre vil sige jeg skal købe en stationcar. Jeg vil have at barnevognen kan være i bagagerummet, muligvis med stellet på et stativ bagpå. 

Det eneste i skal svare på er 

Jer der har mindre biler hvilken bil har i og hvilken barnevogn? Hvordan har i den med i bilen i bagagerummet eller på et stativ bagpå?

Vi har en Golf 6 (havde en golf 5 da vi købte barnevogn) og vi tager kassen af, samt hjulene. Så kommer stellet ind først, kassen ovenpå og hjulene står på ud mod klappen.

Vi har en odder Victory på x-dream stel 

Anmeld

22. juli 2013

Rosin

Vi har en Yaris og det fungerer fint med 1 barn. Vi kan lægge en del af bagsædet ned også skal kassen og stel blot skilles ad - der er fint plads. Men med nummer 2 på vej skal vi have fundet på noget andet

Anmeld

22. juli 2013

Pigent

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.