Emmaljunga kombivogn - Nogen af jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.913 visninger
21 svar
12 synes godt om
22. juli 2013

MIWULA

Som har haft denne model. Tænker barnevognskassen.

Jeg ved man kan få en der er mindre også men det er lige denne her jeg mener.

Hvor lang tid kunne jeres ligge i den?

Ved den anden model er det jo kun 6 måneder men denne her er jo større.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

Pigent

Jeg kender nogen der havde Emmaljunga Combi vogn og mener de brugt barnevogns kassen næsten indtil deres barn var 1 år

Jeg synes den model der hedder edge duo combi er en god combivogn og kunne godt selv finde på at købe sådan en den dag jeg skal have børn

Anmeld

22. juli 2013

Monski

MIWULA skriver:

Kan man ikke se det på liggemålet?
Vi købte en i går hvor liggemålet er 80

Anmeld

22. juli 2013

MIWULA

Barnepigen skriver:

Jeg kender nogen der havde Emmaljunga Combi vogn og mener de brugt barnevogns kassen næsten indtil deres barn var 1 år

Jeg synes den model der hedder edge duo combi er en god combivogn og kunne godt selv finde på at købe sådan en den dag jeg skal have børn

Uhh det lyder jo smadder godt.. Ja jeg elsker også deres vogne.. Vi har os en barnevogn nu som vi så ikk bruger længere og har heller ikk brugt den særlig meget da vi havde en kombivogn/klapvogn ved siden af som vi har brugt mest..

Anmeld

22. juli 2013

lycly

Vi har en edge duo combi til vores dreng og jeg fortryder det sgu lidt.. Det er en super fed vogn og den er nem at komme rundt med. Men min dreng vokser i rekordfart og kan nærmest kun lige akkurat ligge i den (han er snart 3 måneder!) og når han er gammel nok til at vi kan skifte til klapvognsdelen så er det december-januar så der synes jeg det er for koldt at komme i klapvogn. Men tror vitterligt ikke at han kan ligge der mere end 6 måneder MAX!

Anmeld

22. juli 2013

MIWULA

Monski skriver:

Kan man ikke se det på liggemålet?
Vi købte en i går hvor liggemålet er 80

Det må være sådan en i har købt for mener de andre har et liggemål på 75 eller der omkring..

Tror du barnet kan lille i den med 80 cm til 1 år?

Anmeld

22. juli 2013

FamilenStorm

MIWULA skriver:

Den ligner vores..

Jeg er gået fra den ved begge børn omkring 5-6 mdr..

Men begge mine børn har også været lidt over gennemsnittet str mæssigt og så "fylder" de som bare pokker, så de vågnede hurtig i den fordi de bankede ind i siderne når de sov..

Men ville ønske de kunne bruge den længere, elsker at have den med på shopping, den fylder jo ikke noget i forhold til de andre :-)

Anmeld

22. juli 2013

MIWULA

LuLy skriver:

Vi har en edge duo combi til vores dreng og jeg fortryder det sgu lidt.. Det er en super fed vogn og den er nem at komme rundt med. Men min dreng vokser i rekordfart og kan nærmest kun lige akkurat ligge i den (han er snart 3 måneder!) og når han er gammel nok til at vi kan skifte til klapvognsdelen så er det december-januar så der synes jeg det er for koldt at komme i klapvogn. Men tror vitterligt ikke at han kan ligge der mere end 6 måneder MAX!

Men det lyder som om det er den lille af dem du har ellers har du et langt barn.. Hihi Her hjemme er vi ret små.. og ville mene min søn godt ville kunne ligge i sådan en da han var lille i ca. 8 måneder - 1 år..

Anmeld

22. juli 2013

MIWULA

FamilenStorm skriver:

Den ligner vores..

Jeg er gået fra den ved begge børn omkring 5-6 mdr..

Men begge mine børn har også været lidt over gennemsnittet str mæssigt og så "fylder" de som bare pokker, så de vågnede hurtig i den fordi de bankede ind i siderne når de sov..

Men ville ønske de kunne bruge den længere, elsker at have den med på shopping, den fylder jo ikke noget i forhold til de andre :-)

Okey ja så passer 8-9 måneder nok meget godt her da vi er små mennesker.. hihi

Anmeld

22. juli 2013

FamilenStorm

MIWULA skriver:

Okey ja så passer 8-9 måneder nok meget godt her da vi er små mennesker.. hihi

Ja det kunne jeg sagtens forestille mig :-)

Nu hvor jeg tænker over det var jeg i MG med en der også havde denne str og hun brugte den også længere :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.