Hejsa 
Håber på der er nogle der kan hjælpe mig..
I fredags købte vi en SuperNova babyalarm i Rema1000 til kun 500 kr da vi fik et særtilbud pga det var den sidste de havde tilbage fra deres tilbud sidste år. MEN da vi kommer hjem med dem virker kun den ene af enhederne og opladning i ca 24 timer hjalp ikke.. vi prøver så at bytte batterierne rundt og finder derved ud af at det ene "gevind" til at fastholde batteriet er knækket
nå men det virker at skifte batterierne rundt bortset fra at den anden så ikke virkede, så det ene batteri er tydeligvis i stykker.
Jeg skriver så til Rema1000's hovedekontor i horsens og får at vide at vi selvfølgelig godt kan bytte dem eller få pengene tilbage. men hun tvivler på at jeg vil kunne finde flere Supernova'er i butikkerne da de som sagt kørte tilbud på dem sidste år. men at hun tror jeg vil kunne finde en Neonate i butikkerne da de næsten lige har kørt tilbud på dem.
Har ringet rundt til nogle forskellige butikker uden held, så ville egentlig spørge om nogle herinde skulle ha set nogle baby alarmer i nogle butikker rund omkring i midtjylland ?

Anmeld