Babyalarmer Rema1000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
2 svar
2 synes godt om
22. juli 2013

AnonymMor

Hejsa

Håber på der er nogle der kan hjælpe mig..

I fredags købte vi en SuperNova babyalarm i Rema1000 til kun 500 kr da vi fik et særtilbud pga det var den sidste de havde tilbage fra deres tilbud sidste år. MEN da vi kommer hjem med dem virker kun den ene af enhederne og opladning i ca 24 timer hjalp ikke.. vi prøver så at bytte batterierne rundt og finder derved ud af at det ene "gevind" til at fastholde batteriet er knækket  nå men det virker at skifte batterierne rundt bortset fra at den anden så ikke virkede, så det ene batteri er tydeligvis i stykker.

Jeg skriver så til Rema1000's hovedekontor i horsens og får at vide at vi selvfølgelig godt kan bytte dem eller få pengene tilbage. men hun tvivler på at jeg vil kunne finde flere Supernova'er i butikkerne da de som sagt kørte tilbud på dem sidste år. men at hun tror jeg vil kunne finde en Neonate i butikkerne da de næsten lige har kørt tilbud på dem.

Har ringet rundt til nogle forskellige butikker uden held, så ville egentlig spørge om nogle herinde skulle ha set nogle baby alarmer i nogle butikker rund omkring i midtjylland ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Louise Svenson

Har ikke set alarmerende i nogen butik, men hvis du fik pengene retur ved jeg at www.coolbaby.dk har haft babyalarmen supernova på tilbud, til samme pris, og at man stadig kan få dem, til 500 hvis man blot skriver til deres support  

det var vist nok et lager tilbud og kan se de stadig har dem

Anmeld

24. juli 2013

AnonymMor

Louise Svenson skriver:

Har ikke set alarmerende i nogen butik, men hvis du fik pengene retur ved jeg at www.coolbaby.dk har haft babyalarmen supernova på tilbud, til samme pris, og at man stadig kan få dem, til 500 hvis man blot skriver til deres support  

det var vist nok et lager tilbud og kan se de stadig har dem

hej

Mange tak for hjælpen, men det lykkedes mig at finde en Neonate babyalarm i silkeborg igår til kun 350 kr. så den skyndte vi os at køre op og hente og fik byttet SuperNovaen.

Neonaten virker heldigvis 100% så den er vi glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.