Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emsaroto skriver: Ja jeg har fået besked på at komme ind her kl. 13.15 i dag, også skal der tjekkes om en hindeløsning er muligheden for mig. Jeg håber faktisk virkelig at der sker noget nu, fordi jeg er ved at gå ud af mit gode skin. Oskar er ligeså utålmodig som jeg .. Så for lille bebs og jeg!
Ja jeg har fået besked på at komme ind her kl. 13.15 i dag, også skal der tjekkes om en hindeløsning er muligheden for mig.
Jeg håber faktisk virkelig at der sker noget nu, fordi jeg er ved at gå ud af mit gode skin. Oskar er ligeså utålmodig som jeg ..
Så for lille bebs og jeg!
Noget nyt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinebaby skriver: Noget nyt
Tauf skriver: Så er det lige nu du er på fødegangen:-D Håber baby fisen snart kigger udDer stod vel også tusinde folk og ville tage billeder af dig, som de gør i England lige nu
Så er det lige nu du er på fødegangen:-D Håber baby fisen snart kigger udDer stod vel også tusinde folk og ville tage billeder af dig, som de gør i England lige nu
emsaroto skriver: Ja blev sendt hjem igen og ingenting er sket :/De kunne ikke lave en hindeløsning fordi min livmoder ikke har trukket sig tilbage ..I morge skal jeg møde ind kl 8.10 til en stik pille tid ..
Ja blev sendt hjem igen og ingenting er sket :/De kunne ikke lave en hindeløsning fordi min livmoder ikke har trukket sig tilbage ..I morge skal jeg møde ind kl 8.10 til en stik pille tid ..
Ej hvor øv håber snart baby kigger ud til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128