glukose!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
3 synes godt om
22. juli 2013

DianaRJS

jeg skal til læge idag og have den der glukose ting da jeg havde graviditets sukkersyge ved de andre 2. sagen er den er er MERE end meget forkølet, og hoster derfor mine lunger op og den eneste måde jeg kan få det væk på er ved at drikke en glas vand, tror i der sker noget ved det 30-45 min før eller hvordan? de siger jo fastende og vand er jo goså en del af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

UnderCover37

Vand vil på ingen måde påvirke dit blodsukker så jeg vil mene at du sagtens kan drikke vand inden en glukosbelastning - for du er vel ikke bedt om både at komme fastende OG tørstende?

God bedring!

Anmeld

22. juli 2013

UnderCover37

DianaRJS skriver:

jeg skal til læge idag og have den der glukose ting da jeg havde graviditets sukkersyge ved de andre 2. sagen er den er er MERE end meget forkølet, og hoster derfor mine lunger op og den eneste måde jeg kan få det væk på er ved at drikke en glas vand, tror i der sker noget ved det 30-45 min før eller hvordan? de siger jo fastende og vand er jo goså en del af det...

Glemte at citere, se ovenfor

Anmeld

22. juli 2013

DianaRJS

UnderCover35 skriver:

Vand vil på ingen måde påvirke dit blodsukker så jeg vil mene at du sagtens kan drikke vand inden en glukosbelastning - for du er vel ikke bedt om både at komme fastende OG tørstende?

God bedring!

syens bare normalt når de siger fastende så erdet også inkl. vand....

men tog changen og sagde det så bare inden og det var bare helt fint

og mine tal var super fine så det var bare skønt

Anmeld

22. juli 2013

gonefishing

DianaRJS skriver:

AD.. har lige været den igennem. Held og lykke.... det der "sukkervand"...

Anmeld

22. juli 2013

DianaRJS

Flodkilling skriver:

AD.. har lige været den igennem. Held og lykke.... det der "sukkervand"...

ja det er møg klamt

der var gudskelov intet at komme efter den lagde på 5.0 fastende og 6.2 efter det klamme sukkervandet overtynget med citron

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.