7+0 - 2 barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.043 visninger
11 svar
16 synes godt om
21. juli 2013

MIWULA

Så nåede vi en lige 1 uge mere. Dejligt bortset fra den dumme kvalme.  Og træthed  

glæder mig til de 3 måneder er overstået. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

B&J

Stort tillykke med den lille spir i maven og sikke en lille baby hule der buler stille og roligt bliver spænde når den er stor og flot

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

MIWULA skriver:

Så nåede vi en lige 1 uge mere. Dejligt bortset fra den dumme kvalme.  Og træthed  

Sikke en smuk bule, glæder mig til at følge den vokse

Anmeld

21. juli 2013

MIWULA

B&J skriver:

Stort tillykke med den lille spir i maven og sikke en lille baby hule der buler stille og roligt bliver spænde når den er stor og flot

Hihi tusind tak. Ja det gør så. Synes du man kan se forskel for kan nemlig ikk selv se det. 

Anmeld

21. juli 2013

MIWULA

BigHope13 skriver:

Sikke en smuk bule, glæder mig til at følge den vokse

Hihi tak. Ja er spændt på om den blir større end første gang. 

Anmeld

21. juli 2013

B&J

MIWULA skriver:

Hihi tusind tak. Ja det gør så. Synes du man kan se forskel for kan nemlig ikk selv se det. 

har du et før billede har ikke været hjemme i godt over en uge så blev bare så glad da du viste billede

og du er da så pæn figur så regner da med den lille top mave er oppustedhed så lille spirren snart kommer med en mave

Anmeld

22. juli 2013

MIWULA

B&J skriver:

har du et før billede har ikke været hjemme i godt over en uge så blev bare så glad da du viste billede

og du er da så pæn figur så regner da med den lille top mave er oppustedhed så lille spirren snart kommer med en mave

Hehe hvor er du sød  Tusind tak

har desværre ikk før billed men har lagt 3 mave billeder op siden jeg fandt ud af jeg var gravid. Så dem kan du kigge på hvis det er. 

Anmeld

22. juli 2013

Lykke:)

MIWULA skriver:

Stort tillykke med den lille

Anmeld

22. juli 2013

MIWULA

Lykke:) skriver:

Stort tillykke med den lille

Tusind tak 

Anmeld

22. juli 2013

B&J

Hehe hvor er du sød  Tusind tak

har desværre ikk før billed men har lagt 3 mave billeder op siden jeg fandt ud af jeg var gravid. Så dem kan du kigge på hvis det er. 

det må jeg lige inde og lure s¨å

Ov jo man kan tydelig se din mave spiler mere ud uden problemer og den er mere rund jo jo selv om det måske kun er oppustet mave inu jamen så er den der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.