Kaster blod op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.395 visninger
9 svar
4 synes godt om
21. juli 2013

Anonym trådstarter

I nat havde jeg et meget voldsomt migræne anfald hvor jeg som jeg plejer kastede op en del gange.
Sidste gang jeg kastede op kom der en del blod med op, vil ikke sige det var meget men det var bestemt heller ikke lidt og blødte også ud af begge næsebor
I dag har jeg fået noget meget mærkeligt udslet af en art på mit lår, har taget et billede men det er ret svært at se. Det er ikke knopper men mere som bitte små blødninger inden under huden
Er i uge 15 i dag og er helt ude af mig selv!

jeg har rigtig dårlige oplevelser med vagtlægen og synes sjældent man bliver taget seriøst men tror i ikke det er en god ide at ringe derind??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

I nat havde jeg et meget voldsomt migræne anfald hvor jeg som jeg plejer kastede op en del gange.
Sidste gang jeg kastede op kom der en del blod med op, vil ikke sige det var meget men det var bestemt heller ikke lidt og blødte også ud af begge næsebor
I dag har jeg fået noget meget mærkeligt udslet af en art på mit lår, har taget et billede men det er ret svært at se. Det er ikke knopper men mere som bitte små blødninger inden under huden

jeg har rigtig dårlige oplevelser med vagtlægen og synes sjældent man bliver taget seriøst men tror i ikke det er en god ide at ringe derind??

Jo.

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Hov her er billedet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2013

Bebsen

Ring til vagtlægen. Men mit bud er at der pga opkastning er bristet et blodkar i næsen, og du derfor fik næseblod.
Og de knopper er pga varmen, din krop reagerer jo anderledes når du er gravid

Ring til vagtlægen, i det mindste for at blive beroliger

Anmeld

21. juli 2013

asff

Anonym skriver:

Hov her er billedet

Jo, ring til vagtlægen! God bedring

Anmeld

21. juli 2013

MyLove E

Afsted med dig!!!!!!!!

Anmeld

21. juli 2013

Troldemommi

Når du har kastet blod op syntes jeg også du skal kontakte en Vagtlæge, god bedring

Monica

Anmeld

21. juli 2013

Ryberg

Det samme har jeg også oplevet ... det er fordi opkastningen har været så voldsom at et blodkar er bristet..
Det på låret er også pga det har været voldsomt .. sådan så hele mit hoved ud bagefter .. min mand blev så bange ..

Men ring hellere til lægen .. gør nu ikke noget at blive tjekket

Anmeld

21. juli 2013

tine1985

Anonym skriver:

Jeg synes nu at det er noget besynderligt at du skulle få sprængte blodkar (pettekier hedder de vidst) på dine lår af at kaste op. Det burde hovedsageligt være i dit ansigt og på din hals, da det er der trykket vil ligge under opkastning (efter min mening). Jeg har læst en del om pettekier, da min datter pludselig fik dem over hele kroppen. 

Og det med at kaste blod op, lyder bestemt heller ikke sundt. Så jeg synes bestemt også, at du skulle skynde dig at ringe til vagtlægen!

Anmeld

21. juli 2013

Ciss

Når man er gravid er grundregelen hellere at ringe en gang for meget end for lidt - i hvert fald når det er noget, man ikke er sikker på hvad er.

for at du snakker med en hjælpsom vagtlæge i dag!

God bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.