Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Pige2009

Jeg kigger lidt på autostole og vil i den forbindelse høre, om I har brugt autostole med eller uden isofix base? Det kunne være rigtig fedt, hvis I skrev lidt erfaringer, og hvilken autostol I bruger/brugte.

Jeg overvejer en Recaro Young Profi Plus, men er meget i tvivl om jeg skal satse på en med eller uden base.

Knus Linda 27+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Fam. Madsen

linda2009 skriver:

Jeg kigger lidt på autostole og vil i den forbindelse høre, om I har brugt autostole med eller uden isofix base? Det kunne være rigtig fedt, hvis I skrev lidt erfaringer, og hvilken autostol I bruger/brugte.

Jeg overvejer en Recaro Young Profi Plus, men er meget i tvivl om jeg skal satse på en med eller uden base.

Knus Linda 27+1

hej

vi havde en rømer baby safe... til marcus fra spæd og op til et år.

da han blev et år købte vi en recoro young sport

ang det med isofix der kommer det jo and på om du kan have det i din bil det er jo ikke alle biler der kan have det i... så jeg vil da helt sikker sige at hvis jeres bil kan have det i så synes jeg da i skal tage det.
vores bil kunne ikke, så derfor havde vi det selvfølgelig ikke..

hilsen sandra med marcus på 13 mdr nu

Anmeld

22. september 2009

thellep

Vi brugte med isofix og det var også en recaro. vi har også recaro til den store nu... snart 2 år, den er dog uden isofix, fordi vi valgte den model der kan følge hende indtil hun kun skal have en selepude.

Har/er super glad for autostolen(e) og ville ikke bytte med nogen anden!

Anmeld

22. september 2009

Lærke & Lucas

Linda2009 skriver:

Knus Linda 27+1

Vi har den autostol er er bare super glade for den. Så den kan varmt anbefales. Men forhør dig inden om du overhovedt kan have basen i jeres bil inden i køber den. Vi var ved at købe en fordi vi ikke fik og vide det ikke var alle biler den passede i.

Anmeld

22. september 2009

Pige2009

Britt skriver:

Vi har den autostol er er bare super glade for den. Så den kan varmt anbefales. Men forhør dig inden om du overhovedt kan have basen i jeres bil inden i køber den. Vi var ved at købe en fordi vi ikke fik og vide det ikke var alle biler den passede i.

Tak for dit svar. Jeg har købt en Recaro med isofix base, og den passer som fod i hose i Renaulten Så nu mangler jeg bare lillepigen...

Anmeld

23. september 2009

Lærke & Lucas

Linda2009 skriver:

Tak for dit svar. Jeg har købt en Recaro med isofix base, og den passer som fod i hose i Renaulten Så nu mangler jeg bare lillepigen...

Godt valg
Held og lykke med fødslen

Anmeld

23. september 2009

Maise

hvad er egentlig forskellen på en 3 punkt og en 5 punktsele? er begge godkendt til at køre med ? ja jeg fatter heller ikke det med de autostole. har selv lånt en, men er tvivl om det er en godkendt stol, den har nemlig nogen år på bagen efterhånden.

Anmeld

24. september 2009

Pige2009

Britt skriver:

Godt valg
Held og lykke med fødslen

Mange tak

Anmeld

24. september 2009

Pige2009

hvad er egentlig forskellen på en 3 punkt og en 5 punktsele? er begge godkendt til at køre med ? ja jeg fatter heller ikke det med de autostole. har selv lånt en, men er tvivl om det er en godkendt stol, den har nemlig nogen år på bagen efterhånden.

Så vidt jeg er orienteret er 3-punktselen den i bilen og 5-punktselen den i selve autostolen.

Jeg ville da klart undersøge om stolen er godkendt retmæssigt og om den i det hele taget er lovlig, for det er ikke så lang tid siden, der kom nye og skrappere regler på området, og det ville da være brandærgeligt at komme i klemme på den konto.

Hilsen Linda 37+5

Anmeld

24. september 2009

bonnie81

hejsa

det er også den mulighed at men kan købe en base dr kan sættes fast men 3 punkt selenl, det har jeg tankt mig, da vi har en gammel bil hvor der ikke er isofix.  det 1000 gange nemmere og federe at have en base

dem der har sele monterede baser er emmaljunga og britax.
 knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.