Anonym skriver:
Hej
jeg og min mand overvejer at Kaste os ud i swingerlivet.. Min mand var før med sin eks... Swinger hvor de både prøvede flere mænd og kvinder.. Eks var bi seksuel det er jeg på ingen måde... Tanken om flere mænd tænder mig meget men tanken om en anden kvinde desværre stjæler min nattesøvn... Tanken om at han skal trænge ind i en anden gør mig skør... Han siger at når jeg først har prøvet flere mænd og andre par hvor alle leger med alle vil det være nemmere... Han har fin tålmodighed med se trin jeg skal igennem men samtidigt ved jeg at han er swinger og nok ikke vil kunne undvære det hvilket han altid har været ærlig omkring... Så nogen råd ?? Nogen der ude der har prøvet aset med trekant ??? Gerne kvinder der ikke er bi og som måske havde det svært.. Hvornår kommer man over den med den anden kvinde ???
Jeg ville aldrig kunne det!! Og slet ikke være sammen med en mand, der ville dyrke swinger-livet... i mine øjne kan man lige så godt bare være single så! 
Men et råd ville være: Sig til ham, at du ikke kan lide tanken om, at han skal være sammen med andre kvinder! Hvis du betyder noget for ham, må han jo ligge det på hylden! Men samtidig vil jeg sige, at hvis du gerne vil være sammen med flere mænd, så kan du jo ikke benægte ham, at være sammen med andre kvinder.. Det ville i hvert fald ikke være fair! Så synes det er lidt svært at rådgive dig, da det ikke heller virker som noget du egentlig har lyst til......
Men håber da I får jer en god snak om det! 
Anmeld