En flødebolle, en is og lidt kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juli 2013

Anonym trådstarter

ja, det er så hvad mine aftner byder for tiden.. 

Jeg har tabt mig 24 kilo på 10 måneder, men om kun 2 kilo så vejer jeg 70, hvilket jeg ikke har gjort siden jeg var 18 !! (Er 21 nu) jeg vil SÅ gerne ned og veje 65 kilo, det er KUN 7 kilo fra nu, men de sidder bare fast, jeg plejer at træne hver dag, undtagen lørdag og søndag, men har ikke trænet i en uge!! Istedet er jeg kommet ind i en dårlig vane med usundt mad! Alle poster billeder af deres lækre frugtfade, bær og grøntsager, og jeg misunder at jeg er røget ned i et hul istedet for at være som dem! 

hvad skal jeg gøre?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

Chili

Anonym skriver:

ja, det er så hvad mine aftner byder for tiden.. 

Jeg har tabt mig 24 kilo på 10 måneder, men om kun 2 kilo så vejer jeg 70, hvilket jeg ikke har gjort siden jeg var 18 !! (Er 21 nu) jeg vil SÅ gerne ned og veje 65 kilo, det er KUN 7 kilo fra nu, men de sidder bare fast, jeg plejer at træne hver dag, undtagen lørdag og søndag, men har ikke trænet i en uge!! Istedet er jeg kommet ind i en dårlig vane med usundt mad! Alle poster billeder af deres lækre frugtfade, bær og grøntsager, og jeg misunder at jeg er røget ned i et hul istedet for at være som dem! 

hvad skal jeg gøre?? 

Jeg har det præcis som du beskriver
Bortset fra jeg ikke har tabt mig endnu, skal starte, men det svært!
Min mand og jeg har de sidste måneder sagt, nu! Nu! Nu! Nej...
Men nu er det nu, imorgen starter den nye livsstil
Og vi glæder os! Vi er så trætte af det her og har valgt at smide alt det dårlige mad ud og købe nyt ind

Jeg håber du finde gejsten og når dit mål! Det er bare så fedt
Held og lykke

Anmeld

20. juli 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Jeg har det præcis som du beskriver
Bortset fra jeg ikke har tabt mig endnu, skal starte, men det svært!
Min mand og jeg har de sidste måneder sagt, nu! Nu! Nu! Nej...
Men nu er det nu, imorgen starter den nye livsstil
Og vi glæder os! Vi er så trætte af det her og har valgt at smide alt det dårlige mad ud og købe nyt ind

Jeg håber du finde gejsten og når dit mål! Det er bare så fedt
Held og lykke

Skønt at jeg ikke er alene... Er simpelthen så pinlig over det...  

min kæreste siger også altid nu er det stop, men han kan ikke rigtig overholde det, mens jeg normalt bare har kæmpet videre, men nu er jeg gået i stå som ham! 

Held og lykke med det i to! Hvordan vil i gribe det an? Nogle råd!

Anmeld

20. juli 2013

Chili

Anonym skriver:

Skønt at jeg ikke er alene... Er simpelthen så pinlig over det...  

min kæreste siger også altid nu er det stop, men han kan ikke rigtig overholde det, mens jeg normalt bare har kæmpet videre, men nu er jeg gået i stå som ham! 

Held og lykke med det i to! Hvordan vil i gribe det an? Nogle råd!

Du er overhovedet ikke alene!

Jamen vi starter imorgen med en nutrilett kur i 5 dage (ved godt det ikke er holdbart, men et kickstart)

Også har vi som sagt smidt alt sukker og sødesager + hvede produkter ud og skal spise sundt! Og meldt os ind i fitness, også må vi bare holde hinanden for øje hvad målet er

Jeg læste engang noget med at man kunne hænge billeder op som man så på hver morgen og aften (et stort ønske!) også ville det gå i opfylde en dag så overvejer at hænge min ønske vægt op, og billeder af sunde ting! Og lækre kroppe

Hvem ved, måske hjælper det

Anmeld

20. juli 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Du er overhovedet ikke alene!

Jamen vi starter imorgen med en nutrilett kur i 5 dage (ved godt det ikke er holdbart, men et kickstart)

Også har vi som sagt smidt alt sukker og sødesager + hvede produkter ud og skal spise sundt! Og meldt os ind i fitness, også må vi bare holde hinanden for øje hvad målet er

Jeg læste engang noget med at man kunne hænge billeder op som man så på hver morgen og aften (et stort ønske!) også ville det gå i opfylde en dag så overvejer at hænge min ønske vægt op, og billeder af sunde ting! Og lækre kroppe

Hvem ved, måske hjælper det

Okay, det lyder fornuftigt, jeg har også tænkt mig at smide alt vores snask ud, for ellers så spiser man det. :-) 

Jeg står bare mest alene i dette, da min kæreste ikke er helt så engageret i sundhed osv. hehe  

Men har jo kunne klare den selv, så hvorfor ikke igen..  

Anmeld

20. juli 2013

Chili

Anonym skriver:

Okay, det lyder fornuftigt, jeg har også tænkt mig at smide alt vores snask ud, for ellers så spiser man det. :-) 

Jeg står bare mest alene i dette, da min kæreste ikke er helt så engageret i sundhed osv. hehe  

Men har jo kunne klare den selv, så hvorfor ikke igen..  

Han burde nu gå mere ind i det og støtte dig

Sundhed er jo godt, ligemeget om man tager på eller ej.. Og det er så meget nemmere at være sammen om det!

Anmeld

20. juli 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Han burde nu gå mere ind i det og støtte dig

Sundhed er jo godt, ligemeget om man tager på eller ej.. Og det er så meget nemmere at være sammen om det!

Han støtter mig skam også, alt hvad han kan... Han er bar ikke selv villig til at hoppe med på bølgen  

Anmeld

20. juli 2013

Chili

Anonym skriver:

Han støtter mig skam også, alt hvad han kan... Han er bar ikke selv villig til at hoppe med på bølgen  

Er han selv overvægtig?

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Er han selv overvægtig?

Nej ;-) er han ikke  

Anmeld

21. juli 2013

Chili

Anonym skriver:

Nej ;-) er han ikke  

Nej okay
Heldigt for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.