Brunt udflåd midt-slut i cyklus? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Øv øv

Bedre held næste måned!

Tak. Ja :-) 

Se evt svar ovenfor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Sujan

Anonym skriver:

Var det nogenlunde samtidig i cyklusen?

Ja det var omkring de dage.. For troede jeg havde fået meget tidlig mens.. Men det kom så aldrig

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Ja det var omkring de dage.. For troede jeg havde fået meget tidlig mens.. Men det kom så aldrig

Okay. hmm. vil bare sige at jeg fortsat ikke har fået mens. 

Det brune udflåd stoppede onsdag det vil sige det var der fra den 17 til den 24. Meget lidt hele tiden. Der var kun noget meget rundt tirsdag en gang da jeg tørrede mig. Men der har på intet tidspunkt kommet noget hverken brunt eller rødt i bindet.

Så er spændt. Hvis jeg er gravid vil jeg tage 3+5 i dag. Hvis ikke jeg får menstruation mandag tester jeg tirsdag morgen. 

Har humørsvingninger der siger spar to. Hehe. Har haft to tudeture. Følermig oppustet og har mens smerter.  

P spændt på om de ender ud i mens eller positiv test 

Anmeld

31. marts 2014

lærkesmor

Hej TS!

Var du gravid eller ej?

Har det på nøjagtig samme måde som dig. Fik brunligt udflåd på cyklusdag 22, og de seneste par dage er det begyndt at aftage - er i dag på cyklusdag 32 eller 6, for jeg ved jo ikke, om det var min menstruation, der kom 10-11 dage for tidligt. 

Så hvad skete der med dig? :-)

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

lærkesmor skriver:

Hej TS!

Var du gravid eller ej?

Har det på nøjagtig samme måde som dig. Fik brunligt udflåd på cyklusdag 22, og de seneste par dage er det begyndt at aftage - er i dag på cyklusdag 32 eller 6, for jeg ved jo ikke, om det var min menstruation, der kom 10-11 dage for tidligt. 

Så hvad skete der med dig? :-)

Hej  

Det noget tid siden nu. Men i den cyklus kom mens efter 64 dage. 

Men blev gravid to cykluser efter. 

Håber selvfølgelig ikke det er tilfældet for dig. Men derimod at du har held med det i denne cyklus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.