vægt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. juli 2013

DianaRJS

da jeg venter tvillinger ejg MEGET i tvivl om hvad størrelses tøj jeg skal købe?

ingen af mine drenge har været store ved fødsel men heller ikke små som sådan... så har lidt svært ved at finde ud af hvad str. tøj vi skal købe til at have med på sygehuset..

kan man gå ud fra hvad de andre nogen lunde har vejet eller hvordan?

Andreas vejede 2750g og var 50 lang ved fødsel og Sebastian vejede 3150 og var 50 lang ved fødsel... så de har jo ikke været store som sådan

håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

da jeg venter tvillinger ejg MEGET i tvivl om hvad størrelses tøj jeg skal købe?

ingen af mine drenge har været store ved fødsel men heller ikke små som sådan... så har lidt svært ved at finde ud af hvad str. tøj vi skal købe til at have med på sygehuset..

Andreas vejede 2750g og var 50 lang ved fødsel og Sebastian vejede 3150 og var 50 lang ved fødsel... så de har jo ikke været store som sådan

håber nogen kan hjælpe

Jeg har købt en del i 50/56/62.. Basis ting.. 

Anmeld

20. juli 2013

-Sigrid-

DianaRJS skriver:

håber nogen kan hjælpe

Jeg syntes også bare du skal købe 50/56
Føder du for tidligt bliver I jo et stykke til på hospitalet

I gennemsnit føder tvillingemødre i 37+4 mener jeg så kan du jo sammenligne det med drengene 

Anmeld

20. juli 2013

Faith

Mine tvillinger er født 33+3 og vejede henholdsvis 2144 g og 2044 g. De målte 49 cm og 45 cm.

De startede begge ud i str. 44, men da vi lå på sygehuset i 21 dage, købte vi ikke noget i str. 44. På de fleste neonatalafdelinger har de tøj i de helt små størrelser som man kan låne.

Vi købte en del i str. 50/56/62

Anmeld

20. juli 2013

Monski

DianaRJS skriver:

håber nogen kan hjælpe

Anthon vejlede 3218 g og var 50 cm lang, han tabte sig til 2800 g på en dag og han var i en str 50, men det var ligefør det var for stort. Så jeg vil sige 50, måske lidt i den størrelse der er mindre 44 tror jeg det er ..
Men tror 56 bliver alt for stort.
Hvor er det forresten fedt med tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.