Mobiltelefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2013

MorDk

2babygirls skriver:

Køb den nye HTC one, den er møg lækker og så virker det bare og er nærmest umulig at smadre pga gorilla glas.

Har pt en HTC Desire x. Det er bare noget der dur 

Nem at opsætte og indrette efter ens behov på forsiden.

Ja tror også det bliver min næste telefon. htc One. Min kæreste vil også vildt gerne ha den!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

-Sigrid-

MorDk skriver:

Fordi den har jeg og den er super god! Jeg er ikke til iphone/itunes... (man er rimlig låst) Jeg sys android er super fedt! Og man kan personliggøre tlf. meget mere. Thumbs up til Samsung eller htc

Super, tak! 

Anmeld

20. juli 2013

-Sigrid-

2babygirls skriver:

Køb den nye HTC one, den er møg lækker og så virker det bare og er nærmest umulig at smadre pga gorilla glas.

Har pt en HTC Desire x. Det er bare noget der dur 

Nem at opsætte og indrette efter ens behov på forsiden.

Det lyder lige som noget for mig, tak

Småbørnsmor=holdbar telefon! 

Anmeld

20. juli 2013

Camilla <3

iPhone 4s. 

Er helt vild med iPhone  

Syntes de er nemme at ha' med at gøre, 

og så er der mange små fede detaljer 

Anmeld

20. juli 2013

AnnaK89

Jeg er ved at forlade iPhone, jeg har nemlig bestilt en Samsung Galaxy s4

Jeg er spændt på om jeg kan vænne mig til android

Anmeld

20. juli 2013

incognito

Jeg har lige nu en HTC Sensation. Før denne havde jeg også en HTC, og jeg har planer om at købe den nye HTC One inden for den nærmeste fremtid. Jeg er vild med HTC, men først og fremmest elsker jeg styresystemet Android, som er super nemt at håndtere, og det gøre det også let at skifte imellem forskellige mobilmærker, som også har Android som styresystem.

Anmeld

20. juli 2013

asff

-Sigrid- skriver:

Hvilken en har du så? Og er den pengene værd 

Har en 4, men planer om en 5'er den er bestemt pengene værd

Anmeld

20. juli 2013

gonefishing

-Sigrid- skriver:

Hej!

Jeg har lige været på en voldsom lækker sejlferie i Kroatien (eller så lækker som den kan være når ens mor er med) 

Men jeg var en klaphat og mistede min telefon i taxien ud til båden 

Hvilken telefon har I, og hvorfor er I glade for den? 

Jeg har altid været Iphone bruger, men valgte at prøve en Samsung 3s Galaxy, den er ok... men når den er brugt og jeg skal have en ny, bliver det en Iphone igen

Anmeld

20. juli 2013

Monski

-Sigrid- skriver:

Hej!

Jeg har lige været på en voldsom lækker sejlferie i Kroatien (eller så lækker som den kan være når ens mor er med) 

Men jeg var en klaphat og mistede min telefon i taxien ud til båden 

Hvilken telefon har I, og hvorfor er I glade for den? 

Jeg har en iPhone 4.
Jeg var sådan lidt imod iPhone i starten fordi jeg var ret sikker på at det egentlig var noget lort der bare var godt "brandet" - men jeg må indrømme at jeg ELSKER min iPhone
Jeg er en nød til tuch men det er bare SÅ nemt på en iPhone og så dur den bare til alt!
Synes ikke det er så slemt mht iTunes og man er låst fordi man kan få så mange Apps nu med hhv musik og tv osv

Held og lykke med din "søgen"

Anmeld

20. juli 2013

Sujan

Jeg har før haft HTC og var også glad nok for den.. Men den blev hurtig langsom...

Har også være imod iPhone fordi det bare var et mærke og gad jeg ikke bruge penge på...

Men så fik jeg iPhone 5... Og er bare verdens bedste telefon... Den er hurtig, nem godt opdateret og kan have mange billeder o.s.v på...
Den er så meget bedre end den htc sensation jeg havde før... Fra nu af bliver det kun iphone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.