smerte ved spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. juli 2013

DianaRJS

vi har været på Vorbasse marked.... og nej var bestemt ingen fornøjelse! 27 grader og følte jeg var højgravid for at sige det mildt.. overkogte konstant! mit bækken var ved at smadre mig og der var bare ALT for mange mennesker min vi kom da igennem det

men da vi så sad og skulle spise fik jeg et ordentlig spark af bettemanden hvor jeg mildest talt følte han sparkede hul på det hele..... det føltes som om min hud sprækkede både ude og indevendigt nogen der har prøvet det og er det normalt? er jo altså ikke andet end i uge 20 19+1 så vil jo slet ikke mene hans spark skal være så kraftige allerede? og spørgmsålet er jo så også om det faktisk overhovedet var ham elelr omd et er noget helt andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

-Sigrid-

DianaRJS skriver:

vi har været på Vorbasse marked.... og nej var bestemt ingen fornøjelse! 27 grader og følte jeg var højgravid for at sige det mildt.. overkogte konstant! mit bækken var ved at smadre mig og der var bare ALT for mange mennesker min vi kom da igennem det

men da vi så sad og skulle spise fik jeg et ordentlig spark af bettemanden hvor jeg mildest talt følte han sparkede hul på det hele..... det føltes som om min hud sprækkede både ude og indevendigt nogen der har prøvet det og er det normalt? er jo altså ikke andet end i uge 20 19+1 så vil jo slet ikke mene hans spark skal være så kraftige allerede? og spørgmsålet er jo så også om det faktisk overhovedet var ham elelr omd et er noget helt andet?

Min datter sparkede så meget i uge 18 at min mand mærkede det (første gang hun sparkede rigtigt )

Jeg tror ikke det er noget at bekymre sig over  Hvis det er vedvarende kan du jo snakke med din JM om det?
Hvor længe bliver vorebasse ved, og er det godt iår

Anmeld

20. juli 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

Mine sparker mig i ligamenterne i siderne så jeg er ved at blive tosset.. Små 2,7cm fødder er skarpe.. 

Og jeg er kun 17+5 idag.. 

Anmeld

20. juli 2013

DianaRJS

-Sigrid- skriver:

Min datter sparkede så meget i uge 18 at min mand mærkede det (første gang hun sparkede rigtigt )

Jeg tror ikke det er noget at bekymre sig over  Hvis det er vedvarende kan du jo snakke med din JM om det?
Hvor længe bliver vorebasse ved, og er det godt iår

okay så bekymre jeg mig ikke men fik da godt nok noget af et chok, også fordi jeg ikke rigtig har mærket dem som sådan før denne her uge... så var slet ikke lige forberedt på det

ang. vorbasse, tror jeg faktisk det var sidste dag i dag...

men synes ikke rigtig der var noget at holde næse i.... men kan self også bare være mig

Anmeld

20. juli 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Mine sparker mig i ligamenterne i siderne så jeg er ved at blive tosset.. Små 2,7cm fødder er skarpe.. 

Og jeg er kun 17+5 idag.. 

åhh ja havde jeg slet ikke tænkt over...

men som sagt er jeg jo færst begyndt at mærke dem i denne her uge, så var sle tikke lige forberdt på det, jeg hoppede jo nærmest en halv meter pga det

Anmeld

20. juli 2013

-Sigrid-

DianaRJS skriver:

okay så bekymre jeg mig ikke men fik da godt nok noget af et chok, også fordi jeg ikke rigtig har mærket dem som sådan før denne her uge... så var slet ikke lige forberedt på det

ang. vorbasse, tror jeg faktisk det var sidste dag i dag...

men synes ikke rigtig der var noget at holde næse i.... men kan self også bare være mig

Det kommer jo også lige pludselig, hvordan de skal bruge de der fusser 

Nå okay, men det er også sådan lidt... Bob bob... Derude Så smutter vi ikke derud

Selvom vi kørte lige forbi hejsnvig idag fra lufthavnen Vi stinker så meget efter at have været på en båd i 10 dage uden bad, at folk ville være løbet skrigende bort 

Anmeld

21. juli 2013

Kat2244

DianaRJS skriver:

Min Lillemand i maven har sparket hårdt lige fra første spark i uge 18 . jeg er efterhånden gul og blå indvendig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.