God kondi, men kroppen ændre sig ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. juli 2013

Kloster

Hej.

Jeg har løbet 2-4 gange om ugen i over 3½ år. Træner mig pt op til Halvmaraton med mål om 2 uger.

Jeg er 36 år, 158 cm høj og vejer ca 60-62 kg. Tallene på vægten er ikke så afgørende, men det er min figur.

Jeg taber mig INTET ved mit løb, så jeg må jo nok konstatere at jeg indtager det, jeg forbrænder. Og jeg elllsker mad. Både sundt og usundt. Fint nok, men jeg kan mærke de ekstra kg, når jeg løber.

Mine lår går sammen fra knæene af og op. Min bagdel hopper i takt med mit løb og mine skinker ligeså og brysterne. Har store bryster, men trods en rigtig god sportsbh, hopper det hele bare. Kan ikke lige forstå, hvorfor jeg ikke ser Fit ud, når min kondi er fin og tallene egentlig er fine nok.

Når jeg kigger på andre løbere og almene motionister, ser de jo meget mere veltrænet ud. Jeg behøver som sådan ikke tabe kg, jeg vil bare gerne have en krop, der stemmer overens med min livsstil - ell gør den det nu...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

Joan ( Smallie )

så må du ind og punkt træne kan ikke se der er meget andet at gøre.

De stor bryster ved jeg ikke hvad man gør ved her dem også men jeg står jo på rulleskøjter i stedet og mærker det ikke

Anmeld

20. juli 2013

Kloster

Joan ( Smallie ) skriver:

så må du ind og punkt træne kan ikke se der er meget andet at gøre.

De stor bryster ved jeg ikke hvad man gør ved her dem også men jeg står jo på rulleskøjter i stedet og mærker det ikke

Mon squats ville være godt for mine problemområder?

Anmeld

20. juli 2013

Tulle28

Kombinerer du ikke med andet motion? Hvis ikke, så ville jeg begynde at lave noget styrketræning. Det kan du jo sagtens lave derhjemme, hvis du investerer i kettlebells og/eller vægte.

Anmeld

20. juli 2013

FrkZier

Kloster skriver:

Mon squats ville være godt for mine problemområder?

squats er rigtig gode til baller og lår

Anmeld

20. juli 2013

Dinna88

det er fordi du skal stramme op med generel styrketræning

Anmeld

20. juli 2013

Kloster

Troede faktisk løb gav udslag på hele benene, baller, mave og skinker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.