Gravid og bidt af tæge/flået - hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.722 visninger
6 svar
4 synes godt om
20. juli 2013

banana3

Ihh hvor er det bare ulækkert! Jeg hader de skide småkravl!

Jeg har lige fjernet en tæge, men nu tænker jeg om der er noget man skal holde øje med i forhold til graviditeten? Kan det på nogen måde skade barnet? Aner ikke hvad jeg skal gøre i denne situation, og google kommer ikke rigtig med nogen forslag.. Jeg er 38+1 i dag..

Pleas hjælp piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

L&V

banana3 skriver:

Ihh hvor er det bare ulækkert! Jeg hader de skide småkravl!

Jeg har lige fjernet en tæge, men nu tænker jeg om der er noget man skal holde øje med i forhold til graviditeten? Kan det på nogen måde skade barnet? Aner ikke hvad jeg skal gøre i denne situation, og google kommer ikke rigtig med nogen forslag.. Jeg er 38+1 i dag..

Pleas hjælp piger

Jeg har aldrig hørt om ekstra forholdsregler mht det når man er gravid. og hvis du har fået den hel ud med hovede osv burde der ingen fare være

Anmeld

20. juli 2013

banana3

Månsson skriver:

Jeg har aldrig hørt om ekstra forholdsregler mht det når man er gravid. og hvis du har fået den hel ud med hovede osv burde der ingen fare være

Det er jeg meget glad for at du siger.. eftersom der heller ikke står det store på nettet, går jeg også udfra at der ingen "fare" er, men heller spørge en gang for meget, og så få ro i sjælen

Anmeld

20. juli 2013

L&V

banana3 skriver:

Det er jeg meget glad for at du siger.. eftersom der heller ikke står det store på nettet, går jeg også udfra at der ingen "fare" er, men heller spørge en gang for meget, og så få ro i sjælen

Tænker os det ville poppe op hvis der var noget. Og som sagt hvis det hele er ude er der i hvert fald ikke nogle forholdsregler som ikke gravid så mon der er ved gravide

Anmeld

20. juli 2013

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hvis der kommer en rød varm ring omkring hvor tægen sad, så skal du have penicillin behandling.Derfor vær obs på området.

Anmeld

20. juli 2013

TweenStar.dk

Jeg har en veninde der fik borrelia efter et flåt bid under sin graviditet. Det havde ingen betydning i forhold til graviditeten, men hun fik dobbelt dosis penicillin. Jeg tror generelt bare du skal være opmærksom på borrelia (en rød ring).

Anmeld

20. juli 2013

banana3

Tusind tak for svar piger! Det ser MEGET fredeligt ud, det ligner bare et lille bitte myggestik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.