c-stina skriver:
Hej.
Jeg ved at det sikkert er blevet spurgt om mange gange før, men ville lige lave min egen tråd alligevel for at få det mere konkret svar på mine symptoner 
Men jeg er idag gået 10 dage over tid, og min mens plejer altid at komme til tiden. Er ikke på p piller. Jeg hsr taget 2 teste den sidste for 4 dage siden som begge viste negativ men hsr læst at ved nogen viser den først positiv senere. . efter min egen berberegning er jeg i uge 4 hvis jeg er gravid. Men for 2 dage siden begyndte jeg at have lidt stramninger eller trækninger ved underlivet. Føles lidt lige som mens smerter men har stadig ikke fået mit mens. Plus igår og idag har jeg haft lidt kvalme i små bidder i løbet af dagene.
Jeg har dog ingen ømme bryster eller andre tegn på graviditet.
Hvad mener i? Lyder det som om jeg ku være gravid? Skal lælæge mandag og vaccineres for hpv men kan jeg ikke hvis jeg skulle være gravid.
Tak for svar på forhånd 
Jeg er lidt i tvivl om, hvor langt du ville være, hvis du er gravid. Du skriver 10 dage siden, at du skulle have din mens, men samtidig, at du er i uge 4. Normalt er man 4+0 den dag man går over tid, eller har jeg misforstået noget?
De symptomer du har, kunne godt være graviditetssymptomer og, som du selv kommer ind på, er der bare nogen, der ikke kan teste positivt før et stykke henne. Ift. HPV-vacc. tænker jeg, at din læge kan tage en blodprøve og måle dit HCG, hvis en test stadig er negativ og/eller mens ikke er dukket op endnu. Så er du på den sikre side 
Anmeld