Skanning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
14 svar
7 synes godt om
20. juli 2013

Camille Mørch Andersen

når man er 4+ fx? hvor længe går der så før man skal skannes? for at se om alt er iorden? .. '

+ hvad gør man ? skal man ringe til lægen? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

asff

Camille Mørch Andersen skriver:

når man er 4+ fx? hvor længe går der så før man skal skannes? for at se om alt er iorden? .. '

Med mindre du selv køber en skanning, er den første nakkefoldsscanning omkring uge 12

Anmeld

20. juli 2013

L&V

Du ka først se hjerteslag i uge 6+ ca og det vil nok være en selvbetalt tryghedsscanning da lægen kun henviser til det hvis der er en grund

Anmeld

20. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Månsson skriver:

Du ka først se hjerteslag i uge 6+ ca og det vil nok være en selvbetalt tryghedsscanning da lægen kun henviser til det hvis der er en grund

jeg tænker bare.. hvornår man skulle fortælle det til forældre og det:s  hvilken uge ville du anbefale?

Anmeld

20. juli 2013

L&V

jeg tænker bare.. hvornår man skulle fortælle det til forældre og det:s  hvilken uge ville du anbefale?

Åh det er jo meget forskelligt hva folk gør.. Vores forældre har fået det at vide med det samme hver gang mens resten måtte vente til efter nf

Anmeld

20. juli 2013

Camille Mørch Andersen

vil bare ikke skuffe hvis nu ikke barnet gider blive der .

Anmeld

20. juli 2013

asff

vil bare ikke skuffe hvis nu ikke barnet gider blive der .

men tror du ikke, du får brug for nogle at dele sorgen med, hvis du mister? Jeg var hvert fald glad for min familie vidste det, da jeg mistede første gang.

Anmeld

20. juli 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

De debatter jeg har læst omkring, hvornår folk ofte fortæller det, så venter de fleste til efter NF. Mens andre fortæller det til de nærmeste tidligere, da det jo ofte er dem, der kan støtte en gennem en evt. svær tid. 

Men det er jo op til en selv. 

Anmeld

20. juli 2013

Camille Mørch Andersen

asff skriver:

men tror du ikke, du får brug for nogle at dele sorgen med, hvis du mister? Jeg var hvert fald glad for min familie vidste det, da jeg mistede første gang.

jo! i siger noget! ..

har nemlig lige testet og der kom en meget meget meget svag steg! men er også kun 3+2 .. så må vente ldit endnu! men håbet er der da !

Anmeld

20. juli 2013

asff

jo! i siger noget! ..

har nemlig lige testet og der kom en meget meget meget svag steg! men er også kun 3+2 .. så må vente ldit endnu! men håbet er der da !

uh spændende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.