Underlige lyde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.171 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. juli 2013

Benjamins'mor

Hej piger.

Andre der oplever at der kommer underlige lyde fra maven når baby sparker?
Min mave knirker og knager nogen gange når baby sparker, og andre gange kommer der knæk lyde, ligesom hvis ens hænder, fødder eller ryg siger knæk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Min mave knirker og knager nogen gange når baby sparker, og andre gange kommer der knæk lyde, ligesom hvis ens hænder, fødder eller ryg siger knæk?

Jeg har ikke prøvet det - endnu 

Anmeld

20. juli 2013

banana3

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Det har jeg ikke prøvet, og aldrig hørt om

Jeg er 38+1, og har en MEGET livlig baby, men uden lyd

Anmeld

20. juli 2013

Merii

Jeg har prøvet det med min søn, det lyder så ubehageligt

Men har født en sund og rask baby og han er 8 mdr :-)

Anmeld

20. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

I min anden graviditet sagde min mave konstant høje klik lyde. Har fået at vide at det er helt normalt og ufarligt! Vh stine

Anmeld

21. juli 2013

Frejsmor

Jeps det gør min også(sådan nogle høje klik lyde) og den gjorde det også med min søn..

Kunne egentlig være sjovt at vide hvad det kommer af, men jeg tænker der må være noget som giver sig inde livmoderen, måske hinderne?

Jeg sys til tider det er en vildt ubehagelig lyd, og faktisk minder den mig en smule om det "smæld" der ligesom lød, da mit forvand gik, da jeg var gravid med Frej.. Men mon ikke det er meget normalt, selvom det lyder ubehageligt?

Anmeld

21. juli 2013

Benjamins'mor

Frejsmor skriver:

Jeps det gør min også(sådan nogle høje klik lyde) og den gjorde det også med min søn..

Kunne egentlig være sjovt at vide hvad det kommer af, men jeg tænker der må være noget som giver sig inde livmoderen, måske hinderne?

Jeg sys til tider det er en vildt ubehagelig lyd, og faktisk minder den mig en smule om det "smæld" der ligesom lød, da mit forvand gik, da jeg var gravid med Frej.. Men mon ikke det er meget normalt, selvom det lyder ubehageligt?

Det er helt sikkert meget normalt.
Oplevede det bare ikke med min søn, så undrede mig lidt da det begyndte og sige sådan. Man bliver lige lidt forskrækket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.