råd om nattesøvnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

NaFe

Ja feluca har jo ellers bare været super til a sove om natte helt fra start..ja hun sov faktisk igennem fra start a... men nu er det en helt anden sag.

Hun vågner konstant....hver time ca...er ved a blive sindsyg. hun vender og drejer, og brokker sig,  får flasken...sutter lidt på den og vender hovedet..uhhh det så irriterende. og har prøvet med sutten og vand, men intet virker. nu hun kommet ind på mit værelse igen da jeg ik orker a stå op hver time, kunne slet ik hænge sammen til sidst. Men nu det slut, så må hun få en kold tyrker, ikke mere hygge spisning om natten mere...

men er der nogen der ellers har nogen gode råd om hvad jeg kan stille op med hende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Jules

Hvor gammel er hun nu? Kan ikke helt huske hvad måned hun er fra?
Vi startede på kold tyrker for 4 dage siden og Viktor har sovet igennem i nat .... Hvor fantastisk... Har ikke sovet mere end max 3 timer i træk de sidste 10 mån!!! Tror simpelthen at han har troet at han SKULLE have mad for at kunne ligge sig til at sove igen...Og på den måde kom vi ind i en ond cirkel

Jeg fandt desværre aldig nogen løsning på det problem andet end at give ham mad... Nogen få gange hjalp sutten... God mørklægning hjalp også...

Håber hun snart finder sine gamle sovevaner frem igen

Anmeld

12. juli 2009

NaFe

Jules skriver:

Hvor gammel er hun nu? Kan ikke helt huske hvad måned hun er fra?
Vi startede på kold tyrker for 4 dage siden og Viktor har sovet igennem i nat .... Hvor fantastisk... Har ikke sovet mere end max 3 timer i træk de sidste 10 mån!!! Tror simpelthen at han har troet at han SKULLE have mad for at kunne ligge sig til at sove igen...Og på den måde kom vi ind i en ond cirkel

Jeg fandt desværre aldig nogen løsning på det problem andet end at give ham mad... Nogen få gange hjalp sutten... God mørklægning hjalp også...

Håber hun snart finder sine gamle sovevaner frem igen

Hun er 6 måneder.... Og det bare sådan en ond cirkel vi er inde i nu, hun er selv træt hele tiden fordi hun ik sover ordentlig om natten.... Giver hende en ordentlig omgang vælling inden hun kommer i seng ved 20.30 tiden, og skitsme om hun ikke vågner igen allerede mellem 22-23... og så kører den ellers bare sådan hele natten...

Nu skal vi bare ud a den onde cirkel, så vi begge kan komme til a sove ordentlig om natten...

Anmeld

12. juli 2009

Jules

Jeg har os altid gjort det med at give mad lige inden putte tid... men han har faktisk sovet bedre de dage jeg har undladt det... Men det kan være det bare er Viktor der sover bedst på ikke en så fuld mave

Anmeld

13. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Nikoline har sovet igennem siden hun var 3 mdr. men her den sidste uges tid har hun været meget mere urolig.... og det er mad hun vil have.... så jeg er nået frem til at jeg må prøve at få givet hende mere mad i løbet af dagen og så en nat flaske klokken elleve eller tolv.... hvis det kan få hende til at sove natten igennem så hellere det end jeg skal op hundrede gange... Martin skal tidlige op hver dag og på arbejde så det dur ikke hvis han skal op hundrede gange om natten... desuden er det ofte mig hun vil have... og det er sgu opslidende.....

tag dig en morfar med hende når hun sover om dagen.... ellers bliver du helt slidt op...

Anmeld

13. juli 2009

Milka

vi har præcis det samme problem herhjemme. jeg er ved at DØ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.