så fik vi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
2 svar
2 synes godt om
19. juli 2013

DianaRJS

autostole og skråstole... elsker babysams sommer udsalg :i

1 stks autostol til Sebastian der var sat ned fra 1800 til 1099 ( Solution X2 Classic) og skulle være best i test

+ den ene autostol vi manglede til baby (BABY-SAFE plus ll Felix)sat ned fra 1400 til 900 så idt har vi da sparet i dag

udover det fik vi købt den sidste skråstol vi mangelde til 399 også på tilbud...

JEG ELSKER TILBUD  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

autostole og skråstole... elsker babysams sommer udsalg :i

1 stks autostol til Sebastian der var sat ned fra 1800 til 1099 ( Solution X2 Classic) og skulle være best i test

+ den ene autostol vi manglede til baby (BABY-SAFE plus ll Felix)sat ned fra 1400 til 900 så idt har vi da sparet i dag

udover det fik vi købt den sidste skråstol vi mangelde til 399 også på tilbud...

JEG ELSKER TILBUD  

Super det bare så dejligt at få nogle af de ting man mangler krydset af listen og endnu bedre når det er på tilbud

Anmeld

19. juli 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

Super det bare så dejligt at få nogle af de ting man mangler krydset af listen og endnu bedre når det er på tilbud

lige præcis... det er super skønt....

og begge stole jeg har købt er nogle af de bedste på markedet... så er 100% de er sikre jo... er jo bare endnu bedre at vide man også har købt noget ordentligt selvom det har været "billigt"

men nu er det også til at se sig ud af hvad vi mangler

vi mangler stadig barnevogn men den bliver købt brugt, da det jo nok er begrænset hvor længe de skal sove i den sammen og har 2 stks barnevogne fra de 2 andre hvor jeg købte nye til begge 2 fordi Andreas ikke var færdig med sin da Sebastian blev født.... så de er jo bare super gode til dp når den til kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.