Stolt af mig selv:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
17 synes godt om
19. juli 2013

MyLove E

Det er nemlig lige hvad jeg..

Jeg har haft Elias hjemme i dag og vi har været på tur hele dagen Vi var hjemme kl 14 hvor han så skulle ud og sove lidt, men han var over træt så ville ingenting. Jeg var selv ved at være helt færdig, han blev ved med at græde og ville ha jeg skulle køre med ham. Til sidst tænkte jeg okay hvis jeg får fred. men så begyndte han at sætte sig op. Så sagde jeg NEJ, Elias nu skal du sove. Han græd lidt, men efter 2min gik det over!!!!! YES jeg tog mig sammen og lod ikke ham vinde

Da min mand så kommer hjem siger han bare lige hej kys og så stormer han ud og ligger tøj sammen. Jeg spørg om han ikke lige kan sidde 2 min. EJ DET HAVDE HAN IKKE TID TIL VI SKAL JO AF STED I MORGEN. .

Med det samme får jeg dårlig samvittighed og jeg begynder at kaste med skældsord. ( som jeg skrev forleden følelse det som om en anden overtager min krop ) Vi kommer op og skændes.

Men i stedet for at jeg enten hysterisk lægger tøj sammen eller slet ikke gør det. Ja så går jeg stille roligt ud og ligger det sammen, og prøver hårdt at stoppe med at kaste med skældsord. .

Og ved i hvad ja så lykkedes det og nu en lille time efter er både mit og Elias tøj fundet frem og klar til at blive pakket og alle er rolig igen

Jeg havde kun en enkelt tanke der hed jeg gider ikke lever mere når det altid skal være sådan her. Men jeg kastede den hurtig væk

Det var lige lidt positiv fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

Little_me

Kan godt forstå at du er stolt over dig selv, det er fandeme godt gået du skal huske at klappe dig selv på skulderen, når der er noget som går godt

Jeg kender godt til din situation, jeg har også problemer med temperamentet og tanker om ikke at leve mere... Men hver dag, hvor jeg kæmper imod det, er en sejr - husk det

Anmeld

20. juli 2013

MyLove E

Little_me skriver:

Kan godt forstå at du er stolt over dig selv, det er fandeme godt gået du skal huske at klappe dig selv på skulderen, når der er noget som går godt

Jeg kender godt til din situation, jeg har også problemer med temperamentet og tanker om ikke at leve mere... Men hver dag, hvor jeg kæmper imod det, er en sejr - husk det

Tak Men ked af du også kæmper

Jeg blev så glad da jeg kunne stå i mod det
Nu tager vi på ferie og så skal jeg starte et liv og frisk liv når ferien er slut

Anmeld

20. juli 2013

Little_me

Ej hvor fedt, god ferie til dig

Anmeld

20. juli 2013

MyLove E

Little_me skriver:

Ej hvor fedt, god ferie til dig

Tak:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.