Det var åbenbart ikke madforgiftning Morten havde alligevel. Han blev syg mandag morgen, tirsdag blev hans far syg, onsdag Niklas Emil, fredag min mor og lørdag morgen var det blevet min tur! Ja vi er da en sølle flok

Har også hørt fra vores nabo at andre også er syge så der er virkelig gang i en dum virus. Den der nu har haft det allerværst er uden tvivl Morten. Har aldrig set ham SÅ skidt før!
Jeg skulle ellers ha arbejdet hele weekenden, men istedet bruger jeg tiden i sengen eller på sofaen. I går havde jeg ikke en gang energi til at sidde med pc'en! I dag har jeg det heldigvis lidt bedre.
Og det var den tak min mor fik for at have passet mine drenge tirsdag og onsdag; en gang sygdom - UNDSKYLD MOR

Niklas Emil var heldigvis heller ikke så syg igen. Han kastede kun op 1 gang og har haft lidt dårlig mave og pruttet de grummeste prutter man kan tænke sig! Og så har vi haft en del uro om natten, men ingen feber! Nu er han vidst ikke syg mere - nu er det vidst "bare" tænder der driller ham! ser ud til der er flere der er på vej på samme tid!
Så der sker ikke så meget spændende herhjemme hos os for tiden....
Anmeld