Ikke madforgiftning alligevel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Vinker

Det var åbenbart ikke madforgiftning Morten havde alligevel. Han blev syg mandag morgen, tirsdag blev hans far syg, onsdag Niklas Emil, fredag min mor og lørdag morgen var det blevet min tur! Ja vi er da en sølle flok

Har også hørt fra vores nabo at andre også er syge så der er virkelig gang i en dum virus. Den der nu har haft det allerværst er uden tvivl Morten. Har aldrig set ham SÅ skidt før!

Jeg skulle ellers ha arbejdet hele weekenden, men istedet bruger jeg tiden i sengen eller på sofaen. I går havde jeg ikke en gang energi til at sidde med pc'en! I dag har jeg det heldigvis lidt bedre.

Og det var den tak min mor fik for at have passet mine drenge tirsdag og onsdag; en gang sygdom  - UNDSKYLD MOR

Niklas Emil var heldigvis heller ikke så syg igen. Han kastede kun op 1 gang og har haft lidt dårlig mave og pruttet de grummeste prutter man kan tænke sig! Og så har vi haft en del uro om natten, men ingen feber! Nu er han vidst ikke syg mere - nu er det vidst "bare" tænder der driller ham! ser ud til der er flere der er på vej på samme tid!

Så der sker ikke så meget spændende herhjemme hos os for tiden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Bondepigen

Øv, hvor surt, så skulle DU osse lige blive syg oveni alt det andet, du har om ørerne.

Og sikke synd for din mor... Utak er verdens løn.  Men hun ville sikkert have gjort det alligevel, tror du ikke.

Det var da godt at Nicklas Emil ikke var så plaget af det. Er da glad for at høre, at det ikke var salmonella eller noget Morten havde. Hvordan har han det så nu, når nu han var så hårdt ramt?

Knus og god bedring til jer alle!!!

Anmeld

12. juli 2009

Vinker

bondepigen skriver:

Øv, hvor surt, så skulle DU osse lige blive syg oveni alt det andet, du har om ørerne.

Og sikke synd for din mor... Utak er verdens løn.  Men hun ville sikkert have gjort det alligevel, tror du ikke.

Det var da godt at Nicklas Emil ikke var så plaget af det. Er da glad for at høre, at det ikke var salmonella eller noget Morten havde. Hvordan har han det så nu, når nu han var så hårdt ramt?

Knus og god bedring til jer alle!!!

Åh ja jeg havde også lige håbet at jeg havde sluppet, men så heldig skulle jeg ikke være....

Har det også bare dårligt med at min mor blev syg, men hun siger at det skal jeg ikke tænke på. Hun er heldigvis rask igen og det er jeg glad for, for det er hendes fødselsdag idag

Mortens mave er stadig ikke helt på toppen. Den rumsterer stadig meget, men det var jo også helt ekstremt så meget hans mave gik amok. Han havde vilde mavekramper. Det har vi andre ikke haft!
Men ja godt det ikke var salmonella!

Håber ikke jeg har smittet nogen af de andre på arbejdet!

Anmeld

12. juli 2009

Bondepigen

Åh ja jeg havde også lige håbet at jeg havde sluppet, men så heldig skulle jeg ikke være....

Har det også bare dårligt med at min mor blev syg, men hun siger at det skal jeg ikke tænke på. Hun er heldigvis rask igen og det er jeg glad for, for det er hendes fødselsdag idag

Årh, det var heldigt, at hun blev rask til hendes fødselsdag. Tillykke med hende.

Mortens mave er stadig ikke helt på toppen. Den rumsterer stadig meget, men det var jo også helt ekstremt så meget hans mave gik amok. Han havde vilde mavekramper. Det har vi andre ikke haft!
Men ja godt det ikke var salmonella!

Må håbe det snart bliver helt godt i mavsen igen.

Håber ikke jeg har smittet nogen af de andre på arbejdet!

Nej uha da, så får de da godt nok travlt de andre....

Anmeld

12. juli 2009

TbCp

Øv altså.
Men trods alt heldigt det ikke var madforgiftning.

God bedring til jer alle 3

Anmeld

12. juli 2009

JustAnotherName

Ej, sikke en omgang 

Sender et knus og en MASSE god bedring til Jer 

Anmeld

12. juli 2009

anna-jonas

Havde det da bare været madforgiftning..............selvom det selvfølgelig heller ikke er rart. Tænk at bruge weekenden på at kaste op...........I stakkels mennesker der vest på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.