årh næsten klar nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
11 svar
2 synes godt om
19. juli 2013

NinaNymannMadsen

i dag fik vi lige købt tøj til kæresten og vi fik vores ringe og mine sko.

min kjole er også på plads den skal jeg ned og prøve igen på tirsdag så den passer i længden til skoene også og det hele.
maden og lokale er bestilt og skal bare betales når tiden er.

så nu mangler vi kun de små detaljer som blomster og bordpynt og bordkort.

det er dejligt at ha det ude af verdenen. og glæder mig bare så meget til den 26 oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Mother-love

NinaNymannMadsen skriver:

min kjole er også på plads den skal jeg ned og prøve igen på tirsdag så den passer i længden til skoene også og det hele.

det er dejligt at ha det ude af verdenen. og glæder mig bare så meget til den 26 oktober

Dejligt for jer at være så meget på plads med brylluppet

Anmeld

19. juli 2013

NinaNymannMadsen

Havanagila skriver:

Dejligt for jer at være så meget på plads med brylluppet

ja det er jeg også kun glad for.

hader at være ude i sidste øjeblik. vil helst ha det hele på plads så hurtig som muligt for ikke at stresse over det i sidste øjeblik.

Anmeld

19. juli 2013

Mother-love

ja det er jeg også kun glad for.

hader at være ude i sidste øjeblik. vil helst ha det hele på plads så hurtig som muligt for ikke at stresse over det i sidste øjeblik.

Ja det er også det rareste. For man stresser alligevel nok dagene op til. Og så er det rart at der er så meget på plads som der nu kan være på plads

Anmeld

19. juli 2013

Kris89

ihh hvor spænende dejligt at have styr på så meget allerede nu

vi mangler stadig ringe og sko til mig og så skal jeg have tilpasset kjole, men pga. graviditet kan det jo først blive i sidste øjeblik

Anmeld

19. juli 2013

NinaNymannMadsen

Havanagila skriver:

Ja det er også det rareste. For man stresser alligevel nok dagene op til. Og så er det rart at der er så meget på plads som der nu kan være på plads

ja nemlig.

vi skal dagen før ha pyntet festlokalet. og fundet alt det frem der skal bruges på dagen og vi skal endda være i kirken allerede 11:15 så det er heller ikke mange timer vi har at gøres os klar i på dagen.

og der skal bare gøres meget ved lokalet i sig selv. og transport skal der også gøres klar hvem der køre hvem og hvordan så der er masser der skal nås på dagen og lige op til også jo.

Anmeld

19. juli 2013

NinaNymannMadsen

Kris89 skriver:

ihh hvor spænende dejligt at have styr på så meget allerede nu

vi mangler stadig ringe og sko til mig og så skal jeg have tilpasset kjole, men pga. graviditet kan det jo først blive i sidste øjeblik

det er jeg også kun glad for.

er kun glad for kjolen skal lægges op da det er med snørre i ryggen og min størrelse stort set så den passer undtagen i længden og det kan vi først tilpasse når jeg har skoende på da de er 9 cm høje og dem jeg havde på da jeg prøvede kjolen var 7 cm høje.

ja du kan først lige op til nå af få kjolen passet til jo det skal jeg ikke tænke på jo.

Anmeld

19. juli 2013

Kris89

det er jeg også kun glad for.

er kun glad for kjolen skal lægges op da det er med snørre i ryggen og min størrelse stort set så den passer undtagen i længden og det kan vi først tilpasse når jeg har skoende på da de er 9 cm høje og dem jeg havde på da jeg prøvede kjolen var 7 cm høje.

ja du kan først lige op til nå af få kjolen passet til jo det skal jeg ikke tænke på jo.

ja det er meget vigtigt at have de sko og det undertøj på man skal have på, på dagen når man tilpasser... heldigt det kun er længden, det bliver det da også noget billigere af..

jeg skulle give 1500 kr. bare for tilpasning af kjolen.

Anmeld

19. juli 2013

NinaNymannMadsen

Kris89 skriver:

ja det er meget vigtigt at have de sko og det undertøj på man skal have på, på dagen når man tilpasser... heldigt det kun er længden, det bliver det da også noget billigere af..

jeg skulle give 1500 kr. bare for tilpasning af kjolen.

jeg skulle ikke betale ekstra da det var så lidt der skulle gøres.
har lejet kjolen for 4000 alt i alt. dog bag efter skal jeg betale godt 700 for rensning af kjolen men det er jo ikke galt..
og skoene købte jeg i Deichmann og slør gennem en veninde der har købt et hun ikke skulle bruge alligevel

Anmeld

19. juli 2013

Kris89

jeg skulle ikke betale ekstra da det var så lidt der skulle gøres.
har lejet kjolen for 4000 alt i alt. dog bag efter skal jeg betale godt 700 for rensning af kjolen men det er jo ikke galt..
og skoene købte jeg i Deichmann og slør gennem en veninde der har købt et hun ikke skulle bruge alligevel

okay ja det var jo billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.