Blod i livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juli 2013

Lukas&Liam<3

efter vi lige var kommet os over det lille chok, at vi skal være forældre igen. Glædede vi os rigtig meget. skulle til terminsbestemmende scanning sidste onsdag. De kunne ikke se nogen baby  Men kunne se der hvor den skulle lægge. Fik en nytid i onsdags og håbede på at babyen havde udviklet sig. Der kunne hun se små hjerteblink, men kunne ikke se noget uden om hjertet. Hun skønnede mig derefter til at være 5+5. Så fortæller hun at der er en blødning bag graviditeten, og den forsvinder enten af sig selv, eller jeg vil begynde at bløde. Så har en meget stor chance for at abortere  De holder så ferie de næste 3 uger, så har først en tid i midten af august. Og her sidder jeg så med den største frygt om at det kan ske når som helst.

er der nogle her inde der har gode eller dårlige erfaringer med dette? Kan næsten intet finde på nettet /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Kløver

Har ikke hørt om det før, men håber det bedste for din lille spire

Anmeld

19. juli 2013

Lukas&Liam<3

Det er bare så svært når man sidst havde den bedste graviditet og glædede sig helt vildt. Skal gå så længe uden at vide hvad der sker i min mave. Tør ikke engang glæde mig over graviditeten længere /:

Anmeld

19. juli 2013

Rockertand

Maria&Lukas skriver:

Det er bare så svært når man sidst havde den bedste graviditet og glædede sig helt vildt. Skal gå så længe uden at vide hvad der sker i min mave. Tør ikke engang glæde mig over graviditeten længere /:

Køb en scanning

Anmeld

19. juli 2013

CroQuis

Hej

Jeg havde en blodansamling i livmoderen.

Den viste sig ved en rimelig kraftig frisk blødning i uge 7. Hvorefter jeg blev akutscannet. Lægen sagde at det kunne gå begge veje for mine tvillinger, og at jeg skulle holde mig i ro, ikke løfte tungt og heller ikke lave hård motion - men for guds skyld heller ikke bare sidde stille på sofaen. Altså tage den med ro, og have en normal hverdag.

Ved den næste scanning i uge 9, var den ene tvilling død. Så min læges teori var at kroppen forsøgte at abortere det "dårlige" foster ved blødningen - men har så heldigvis ikke skadet det andet som ligger godt og trygt nu 

Anmeld

19. juli 2013

Lukas&Liam<3

Tak for svar. Det er frygteligt bare at gå og vente på man begynder at bløde /:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.