Altså jeg havde fået rygdeller fordi jeg vejede 15 kg for meget efter mit tredie barn blev født i december sidste år. Nu har jeg tabt kiloene og dermed også rygdellerne. 
I april tog jeg fat om problemet da jeg kun havde tabt 4 kg siden fødslen, så tænkte nu skulle fedtet væk. Det har jeg så gjort ved at løbe en halv time 5 dage om ugen, gå gode gåture 3 gange om ugen i halvanden time samt tælle kalorier, skære hvidt brød, hvid pasta og hvide ris fra. Kartofler, juice, saftevand og marmelade er også ude af kosten og vupti på 3 mdr tabte jeg 11 kg. Sjipning er også super effektivt og det har jeg også brugt lidt.
Det vigtigste er dog at finde noget du synes er dejligt. Jeg elsker at gå og cykle og har lært at elske at løbe, er helt afhængig af det nu. Man kan desværre ikke sætte ind mod dellerne på bestemte områder da fedt tabes efter kroppens ønske hvor den nu synes, så det handler om at veje nogenlunde det man skal. Men faktisk synes jeg selv rygdellerne var det der hurtigst forsvandt hos mig, mens maven var det sidste sted fedtet forsvandt. 
Anmeld