Rygdellerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
7 svar
4 synes godt om
19. juli 2013

Leneur

Ja hvordan kommer man dem til livs? Synes ikke rigtig jeg kan finde noget om dem men kønt er det jo ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Københavnermor

Har ingen gode råd

Vil bare tilføje at jeg hader mine og de er det værste jeg ved på min krop Så håber nogen har guld råd mod dem!

Anmeld

19. juli 2013

Joan ( Smallie )

Leneur skriver:

Ja hvordan kommer man dem til livs? Synes ikke rigtig jeg kan finde noget om dem men kønt er det jo ikke.

Jeg hvade dem men så tabte jeg mig 20 kg og nu er der ingen. Jeg står meget på rulleskøjter måske der er det der har gjort det.

Anmeld

19. juli 2013

Leneur

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg hvade dem men så tabte jeg mig 20 kg og nu er der ingen. Jeg står meget på rulleskøjter måske der er det der har gjort det.

Uha rulleskøjter er jo sjovt men farligt... Ja jeg må smide nogle kg og se om det hjælper lidt på det.

Anmeld

19. juli 2013

Joan ( Smallie )

Leneur skriver:

Uha rulleskøjter er jo sjovt men farligt... Ja jeg må smide nogle kg og se om det hjælper lidt på det.

farligt siger du hvorfor det?

Anmeld

19. juli 2013

Leneur

Joan ( Smallie ) skriver:

farligt siger du hvorfor det?

Fordi jeg ikke tør bremse og må køre ind i alt muligt for at stoppe.

Anmeld

19. juli 2013

DianaRJS

Leneur skriver:

Fordi jeg ikke tør bremse og må køre ind i alt muligt for at stoppe.

hahah det gør jeg også.. om så det er en lygtepæl man lige kan gribe rundt om eller om det er en hæk det er fuldstændig lige meget

Anmeld

20. juli 2013

Annette A

Altså jeg havde fået rygdeller fordi jeg vejede 15 kg for meget efter mit tredie barn blev født i december sidste år. Nu har jeg tabt kiloene og dermed også rygdellerne. 

I april tog jeg fat om problemet da jeg kun havde tabt 4 kg siden fødslen, så tænkte nu skulle fedtet væk. Det har jeg så gjort ved at løbe en halv time 5 dage om ugen, gå gode gåture 3 gange om ugen i halvanden time samt tælle kalorier, skære hvidt brød, hvid pasta og hvide ris fra. Kartofler, juice, saftevand og marmelade er også ude af kosten og vupti på 3 mdr tabte jeg 11 kg. Sjipning er også super effektivt og det har jeg også brugt lidt.

Det vigtigste er dog at finde noget du synes er dejligt. Jeg elsker at gå og cykle og har lært at elske at løbe, er helt afhængig af det nu. Man kan desværre ikke sætte ind mod dellerne på bestemte områder da fedt tabes efter kroppens ønske hvor den nu synes, så det handler om at veje nogenlunde det man skal. Men faktisk synes jeg selv rygdellerne var det der hurtigst forsvandt hos mig, mens maven var det sidste sted fedtet forsvandt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.