Sommerfotos af "babyerne"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
3 svar
10 synes godt om
19. juli 2013

Sofia

Hej kære medmødre

Skal vi ikke se hvor store ungerne er blevet? Tænk de er ca. 2.5 år nu, det er jo helt vildt!!

Hos os i Aalborg går det godt, jeg arbejder stadig som jurist på et børnekontor i kommunen og Morten afleverer speciale inden længe. Kryser fingre for der venter ham et job, det ville være fantastisk at have to indkomster, det har vi aldrig prøvet.

Vi bor i en lille lejlighed og drømmer om noget større med tiden, men vi har købt en DEJLIG kolonihave, så det er et skønt supplement til lejligheden og Alfred elsker at lege derude. Ellers stortrives han. Vi har verdens bedste dagplejemor, som han elsker, og vi har fået et godt netværk heroppe, og også venner med børn på hans alder. Igår købte vi en løbecykel så nu er jeg spændt på om vores lille prop kan lære at holde balancen på den. Sommerferien holder vi i DK. 10 dage i sommerhus og et smut til KBH. Det bliver dejligt. Går først på ferie i uge 32.

Håber I får en dejlig sommer alle sammen og ikke mindst, at I viser et billede af jeres 2011 - førstekvartals - babylove

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Lilje82

Vi har også holdt ferie hjemme i DK - Vi har brugt pengene på en ny bil, så vi har bare været på småture og hygget med badebasinet hjemme i haven, vejret har jo været vildt godt 

På mandag starter mine drenge (far og søn) og jeg nupper lige 4 uger mere hjemme før jeg starter op på mit nye liv. 

Sorry for billedespam 

Anmeld

3. august 2013

JonTri

Her er lidt sommer her fra Midtjylland. Vi har været på ferie i Moskva og senere hygget herhjemme i haven.
Tristan er jo 2,5, Jonathan er 5 og Mynthe er næsten 14 mdr;-).

Anmeld

3. august 2013

JonTri

Her er billederne måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.