Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har heller aldrig hørt om en sammenhæng! Vh stine
Har heller ikke hørt om det, havde også ondt i ryggen men gik en uge over tid.
Tror ikke du skal være nervøs for at tage på ferie
Men hvis du har nogen spørgsmål om kejsersnit i udlandet, kan du altid komme til mig... jeg fik en sidste år i Grækenland.
Anonym skriver: Jeg er i 6 måned og har mange smerter i ryggen. Kan det skyldes at jeg gør i fødsel for tidligt ? Vi skal rejse i næste måned til syden og hvad gør man hvis jeg går i fødsel der?Jeg skal ha kejsersnit da jeg er misbrugt før, hvordan gør man det i udlandet ?
Jeg er i 6 måned og har mange smerter i ryggen. Kan det skyldes at jeg gør i fødsel for tidligt ? Vi skal rejse i næste måned til syden og hvad gør man hvis jeg går i fødsel der?Jeg skal ha kejsersnit da jeg er misbrugt før, hvordan gør man det i udlandet ?
Hvor sidder smerterne?
Veer kan give voldsomme lændesmerter, som om et bælte strammer hen over din lænd og så kommer det i ture.Men ellers er rygsmerter rimelig normalt, da ryggen jo er belastet med ekstra vægt fortil.
Jeg havde INGEN smerter, plukkeveer eller symptomer på fødsel, og jeg fødte for tidligt (36+3).. Så rygsmerter og fortidlig fødsel hænger ikke nødvendigvis sammen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128