Mumto3 skriver:
Næ,det er egentlig bare fordi jeg ønsker det bedste for folk :-)
om de købe det ene eller det andet mærke, om de køber i butik eller i den blå avis, er jeg ligeglad med, for det er ikke noget jeg skal tjene penge på ( og hvis du har lagt mærke til det anbefalede jeg aldrig en bestemt forhandler)
Jeg er bestemt ikke ude på at give folk dårlig samvittighed! Men hvis man alligevl skal ud og invistere i noget nyt udstyr, tænker jeg at det er rart at købe det med mest komfort, når prisen nu er nogenlunde den samme ( alt efter hvilket mærke man køber og om det er nyt eller brugt). Der er faktisk mange der tror at slynger er for hippier og noget med lange stykker stof der skal bindes sammen med knuder. De to første mærker jeg anbefalede TS er bæreSeler som har klikspænder, ligesom rygsæk modellen har. Forskellen er at i rygsækken sidder barnet længere væk fra bærernes ryg, end i bærerselen, og det gør at barnet føles tungere.
Altså jeg kender flere som via debat både på baby.dk og andre sider, har oprettet evige spørgsmål omkring bæreseler, og det ender altid med at der er en eller flere der siger: "køb en slynge" for bæreseler skader dit barn...
Så går der panik i ts eller flere der læser indlægget (jeg er også faldt i), og man løber ud (eller går på nettet) og skynder sig at bestille en slynge.
Jeg tror helt klar du mener det godt

men man skal også huske på at ikke alle er til slynger, og der er folk der slet ikke kan finde ud af det og faktisk ender med at bruge en slynge forkert eller at "skade" barnet.
Så jeg mener bare at hvis ts spørger om bæresele, så snakker man om bæreseler.. hvis en ts starter en tråd med bæreseler vs. slynger, så kan man tale for og imod.
Anmeld