Havde i det også sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.135 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Mathilde

Altså nu har jeg haft mens. smerter on and off i godt 1 uge og de sidste 3 nætter har jeg været vågen med ondt i lænden som ved menstruation. Jeg får samtidig kvalme. Det kommer og går..... og det murrer en del.
Jeg får også nogle jag i underlivet, som føles som "stød" og som om lillepigen skruer sit hoved ned (selvom jm sagde at hendes hoved står helt nede i onsdags), så jeg kan ikke forstå hun kan blive ved med at presse ned

Havde i det også sådan og hvor lang tid gik der før i fødte?

Knus Mathilde, der gerne snart vil have fødslen overstået og holde min lille prinsesse i armene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Christopher&Andreas

hej hej...
sådan som du beskriver havde jeg det aftenen før jeg fødte christopher præcis som du skriver om natten fik jeg de rigtige veer....
puster vee-støv mod dig, håber du snart får din guldklump i dine arme....
stort knus

Anmeld

12. juli 2009

Lone Jakobsen

jeg havde det også sådan ca en uge før fødslen.
især den stikkende smerte når baby pressede hovedet ned i bækkenet....av det gjorde ondt. og så en helt masse plukveer som bare tog til hver aften.
sender dig også en masse ve-støv og krydser fingre for en snarlig fødsel.
Lone

Anmeld

12. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kan huske, at jeg i dagene inden især min 2.fødsel havde følelsen af, at han var ved at skrue hovedet ud - meget ubehageligt! Umiddelbart inden vandet gik i en skylle ved min første fødsel, havde jeg ondt i lænden og hofterne.
Krydser fingre for, at hun snart giver "order to go" derinde

Endnu en gang - held og lykke med fødslen!

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Sådan havet jeg det ca en uge før.

Uhh hvor er det bare spændende   Er der en her inde der skriver når du har født  

Ihh det er bare så fedt og spændende og av av det hele på en gang det er så vild det du snart skal i gennem 

Knus en misundelig Diana 

Anmeld

12. juli 2009

jetteC

hej ss
jeg havede set sådan i fredags jeg er i uge 36 så kom på fødegange
det viste sig at være blærebetændelse
men de stød du snakker om har jeg haft længe min jm siger det er fordi jeg er 3 gangs fødene så bliver man slap i muskulaturet ss

men håber for dig din fødsel er ved at gå i gang

mvh jettec
ps. glæder mig til at høre om din fødsel ss

Anmeld

12. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Da jeg var gravid med min nummer to havde jeg også mens agtige smerter inden jeg gik i fødsel, faktisk begyndte de ca 4 uger før jeg fødte. Jeg fik at vide af jordemoderen, at så ville jeg nok snart føde, også fordi jeg fødte 2 uger før tid første gang ... men intet skete. Min jordemoder sagde så også at smerterne var fordi livmoderen var begyndt at udvide sig, så når jeg så endelig gik i fødsel ville jeg allerede have udvidet mig en del... så det hjalp da lidt at tænke på at smerterne ikke var forgæves Og hun fik også ret, fødslen gik pænt stærkt.

Med hensyn til kvalmen så havde jeg det virkelig skidt dagen inden jeg fødte. Især om eftermiddagen havde jeg kvalme og kastede op. Og så begyndte veerne om natten.

Så det kunne da godt lyde som om der snart skulle til at ske noget

Vil da i hvert fald ønske dig held og lykke med fødslen...  (har lige siddet og set billeder i dag fra mine børn var helt nyfødte... uh, hvor jeg bare savner den tid. Glæd dig, det er helt fantastisk)

Anmeld

12. juli 2009

Mathilde

Tak for jeres svar.
Jeg har siden i eftermiddags haft mens smerter der tager til og har her til aften haft tegnblødning... Det vil jeg i hvert fald tro det var..
Det trækker godt omme i lænden og efterhånden også i maven, så det kunne da tyde på at der lige så stille er optræk til noget...

Diana: nej jeg har ingen aftale med nogen herinde om at skrive, men jeg skal nok skrive så snart jeg kan.

Knus Mathilde, med en meget aktiv pige i maven!

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Mathilde skriver:

Tak for jeres svar.
Jeg har siden i eftermiddags haft mens smerter der tager til og har her til aften haft tegnblødning... Det vil jeg i hvert fald tro det var..
Det trækker godt omme i lænden og efterhånden også i maven, så det kunne da tyde på at der lige så stille er optræk til noget...

Diana: nej jeg har ingen aftale med nogen herinde om at skrive, men jeg skal nok skrive så snart jeg kan.

Knus Mathilde, med en meget aktiv pige i maven!

Uhh det spændende det lyder da godt nok som om der en lille en der gerne vil ud snart.

Anmeld

12. juli 2009

Mathilde

Diana... skriver:

Uhh det spændende det lyder da godt nok som om der en lille en der gerne vil ud snart.

Ja det tyder da lidt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.