Vil lige melde mig ind i prale klubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Sweet1978

Jeg har noteret min vægt hver gang jeg har vejet mig siden jeg begyndte min kur d. 6/2-2009 og idag var jeg på og har på de ca. 5 mdr. tabt. præcist 10 kg. fra 114,5 til 104,5. Mit delmål er 100 kg. et dejligt rundt tal også går jeg videre efter 90 kg. min ideal vægt iflg. BMI er ca. 86 men vil heller ikke være helt benet.

Havde ellers forventet jeg ville tage på her i ferie med børnene så vejede mig dagen inden vi tog på camping og nysgerrig som jeg er vejede jeg mig igen dagen efter vi kom hjem. Kun 500g. og idag var de væk igen plus 400g. ekstra så har faktisk tabt 900g. i ferien i stedet. Men selvom der har været mere/bedre mad og flere is har jeg også rørt mig mere. Der er en uge tilbage af ferien så skal Nadia retur til sin far.

Billeder fra campingugen og man kan jo også se at jeg ikke er fed/bred længere, nej har jeg nu aldrig været mest min topmave jeg var træt af. Men vægten sagde simpelthen for store tal. Og gider ikke være i riskogruppen med næste barn som jeg viste sig at være med Danielle, jeg skulle til ekstra kontroller mm. og så overvægtig så jeg godt nok ikke mig selv som men måtte jo adlyde.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Diana...

Hvor er det dog bare flot tillykke med det.

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Tillykke...hvor dejligt at du er så godt på vej....og selvom du nu tænker at du ikke vil så og så lnagt ned, så kan jeg huske at da jeg nærmede mig den vægt jeg troede jeg skulle have, så skulle der altså 5-6 kg mere af og det uden jeg overhoved blev for tynd.
Men spændende hvor du lander...glæder mig til at følge dig...
Knus og tillykke...

Anmeld

12. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hvor er du bare sej søde!!!
kæmpe knus til dig

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

hvor er du bare sej søde!!!
kæmpe knus til dig

Søde Caroline...har sådan tænkt på dig den uge jeg har været væk...hvordan går det med dig, har du fået det bedre...??
Knus og tanker...
Eva

Anmeld

12. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Søde Caroline...har sådan tænkt på dig den uge jeg har været væk...hvordan går det med dig, har du fået det bedre...??
Knus og tanker...
Eva

hvor er du sød!
Har det meget bedre... nu er det bare graviditetskvalmen der driller, men den er velkommen! skal scannes om nogle timer for at se om bebser har overlevet hele turen...skal nok skrive når jeg er tilbage hvordan det gik!
knus

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

hvor er du sød!
Har det meget bedre... nu er det bare graviditetskvalmen der driller, men den er velkommen! skal scannes om nogle timer for at se om bebser har overlevet hele turen...skal nok skrive når jeg er tilbage hvordan det gik!
knus

Åh, hvor er det godt for dig at det er overstået...selvom kvalme da også er slemt, så var det andet jo helt uuholdeligt sådan som du havde det før, lød det til.
Glæder mig til at høre hvordan skanningen gik...krydser fingre for at alt er helt perfekt...
Knus Eva..

Anmeld

12. juli 2009

Sweet1978

Caroline86 skriver:

hvor er du sød!
knus

Hov nu blev jeg lige vågen, har været fraværende fra baby - ferie med pigerne - så jeg er helt bagud af dansen ved ikke hvad der er sket dig, men krydser fingre for at alle har det godt. Det ville være forfærdeligt hvis i skulle miste bebs nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.