Hvordan fortælle jeg den kommende far dette ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
10 svar
20 synes godt om
18. juli 2013

LLS

Heej, 

For en uge siden rejste min forlovede til USA i 6 uger, og i dag var jeg til min første scanning, som han desværre ikke kunne være med til  

.....

OG VI VENTER TVILLINGER !!! Er helt oppe i skyerne af glæde !!

Så mit spørgsmål er, hvordan kan jeg på bedst mulige vis, fortælle den kommende far den store nyhed?? Skal jeg ringe, skrive osv. ????? 

Jeg vil gøre alt for, at det bliver så overraskende, som overhovedet muligt ..

Knus knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Lund18

Stort srtot tillykke med de to små i maven :-). !! Kan i ikke skype så kan du måske vise et scanningsbillede og både se og høre at han bliver overrasket

Anmeld

18. juli 2013

Tulipan

Heej, 

For en uge siden rejste min forlovede til USA i 6 uger, og i dag var jeg til min første scanning, som han desværre ikke kunne være med til  

.....

Så mit spørgsmål er, hvordan kan jeg på bedst mulige vis, fortælle den kommende far den store nyhed?? Skal jeg ringe, skrive osv. ????? 

Knus knus

Jeg ville snakke med ham på skype/facetime eller andet med video, så I kan se hinanden mens du fortæller det. Det er det bedste alternativ til ansigt til ansigt. 

Du ka evt købe to sparkedagter og så vise ham dem og så må han gætte hvorfor der er to. Sådan noget

Og stort tillykke

Anmeld

18. juli 2013

LLS

Anonym23 skriver:

Jeg ville snakke med ham på skype/facetime eller andet med video, så I kan se hinanden mens du fortæller det. Det er det bedste alternativ til ansigt til ansigt. 

Du ka evt købe to sparkedagter og så vise ham dem og så må han gætte hvorfor der er to. Sådan noget

Og stort tillykke

Tak til jer begge !!  

Skype & facetime er noget jeg har tænkt på, og det ville også have været det jeg havde valgt, meeen FaceTime er udelukket for han har taget en lidt ældre model til mobil med derhen, og Skype kan blive det desværre heller ikke lade sig gøre, da han er ude på en ældre ranch og bo Så har faktisk kun en mulighed og det er at skrive, egen det er bare lige hvordan jeg skal skrive det til ham ???? :/ 

Anmeld

18. juli 2013

Tulipan

LLS skriver:

Tak til jer begge !!  

Skype & facetime er noget jeg har tænkt på, og det ville også have været det jeg havde valgt, meeen FaceTime er udelukket for han har taget en lidt ældre model til mobil med derhen, og Skype kan blive det desværre heller ikke lade sig gøre, da han er ude på en ældre ranch og bo Så har faktisk kun en mulighed og det er at skrive, egen det er bare lige hvordan jeg skal skrive det til ham ???? :/ 

Ka du ikke komme til at ringe så?

Anmeld

18. juli 2013

LLS

Anonym23 skriver:

Ka du ikke komme til at ringe så?

Jeg har fundet en ide !!! Tusind tolk til jer, der har villet skrive på oplægget !!! 

Anmeld

18. juli 2013

Zelinasmor

Så ville jeg vente til han kom hjem. Synes ikke man skriver sådan en skøn nyhed i et brev 

Anmeld

18. juli 2013

DianaRJS

LLS skriver:

Heej, 

.....

Knus knus

yaaaay jubiii flere til tvillinge gruppen

stort tillykke

jamen tænker hvad med måske at tage et billede af scanningsbilledet og sende det i en mms ?

Anmeld

18. juli 2013

LLS

xoxotasha skriver:

Så ville jeg vente til han kom hjem. Synes ikke man skriver sådan en skøn nyhed i et brev 

Kan ikke vente 6 (nu snart 5 uger), med at fortælle ham det ... Og han ved at jeg skulle til scanning i dag, og han vil jo gerne have at vide hvordan det ef gået, og vil da slet række skjule det for ham  

Anmeld

18. juli 2013

Bare mig..

LLS skriver:

Kan ikke vente 6 (nu snart 5 uger), med at fortælle ham det ... Og han ved at jeg skulle til scanning i dag, og han vil jo gerne have at vide hvordan det ef gået, og vil da slet række skjule det for ham  

Kan godt forstå, at du ikke kan vente! Stort tillykke.

hvad blev løsningen? Synes det er så hyggeligt når kvinder overrasker deres mand med sådan noget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.