Smart badedragt i stor størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er vokset ud af min badedragt

Så nu må jeg have fat i en ny - i str 46/48.

Er der nogen af jer der lige ved hvor jeg kan købe en pæn badedragt? Gerne med halterneck - så altså ikke en "sports"badedragt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej

Er der nogen af jer der lige ved hvor jeg kan købe en pæn badedragt? Gerne med halterneck - så altså ikke en "sports"badedragt

Øj jeg følger lige med!!
Jeg er selv en stor str.

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg så på hogm.dk at de havde en flot badedragt - lige sådan én jeg ønsker mig, men den var desværre udsolgt

Men måske den var noget for dig?

Mon man ville kunne finde den i en fysisk butik?

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Er der evt nogen der har erfaring med badetøj fra Change?

Anmeld

24. juli 2013

Billemyre

Måske er der noget her, du kan bruge?

http://www.lace.dk/subpage?section=badetoej_bikini

Anmeld

24. juli 2013

Little_me

jeg er selv blevet en stor str og fandt min badedragt hos ellos... den er dog ikke med halterneck men det er ikke den sædvanlige sports badedragt, måske du kan bruge den som inspiration

http://www.ellos.dk/badedragt/323425?N=1z141poZ1z141y9Z1z141o8&Ns=RankValue3|1&Nao=1

Anmeld

24. juli 2013

pcoramt

I bestseller mama afdelingen har de nogle super søde, også selv om man ikke er gravid

Anmeld

24. juli 2013

dpb

Hej

Jeg købte denne (i helt sort) i år, og den er super lækker at have på

Qnuz

Anmeld

24. juli 2013

lucas<3

Anonym skriver:

Hej

mn mor købte en ude i lizzi eller nanna xl ude i stor centeret i randers kan ikke huske hva for en a dem..

og den var rigtig pæn. selv om hun er lidt stor..

Anmeld

24. juli 2013

tinasmor

Tænker at en af de vigtigste ting ved en badedragt i stor størrelse er hvordan barmen sidder, da man jo ofte har stor barm når man er stor. Derfor tænker jeg (er ikke selv så stor) at en med gode bøjler vil være rigtig pænt. Jeg så nogle fine nogle ( i alm. og større størrelser) i Margasin. Jeg tror godt det kan betale sig, at betale ekstra for en god badedragt, da de jo ofte kan bruges i lang tid. Personligt synes jeg altid, at jeg føler mig så "udsat/sårbar" i en badedragt, fordi der Ingenting er til at skjule mine ekstra kilo, derfor er det endnu mere vigtigt for mig, at få en flot badedragt. Der er også kommet sådan nogle badedragter på markedet med en slags slimming effekt, ved ikke om det er noget.

God jagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.