38+0 med Lillemanden:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
6 svar
13 synes godt om
18. juli 2013

Melanie Bjerre

Jeg er idag 38+3 og har været til 2. Sidste jordemoder besøg, dejligt der er ved at være en ende på det

Jeg har det egentligt godt nok, bortset fra vand i hænder, fødder og underben, ømt bækken og bøjede ribben, ja nemlig, lillefyren har bøjet  2 af mine ribben, lille bandit.... Sååååå nu må han gerne komme ud

jordemoderen skønnede ham til at veje 3400 g, en basse jeg har et sf mål på 37 cm så det er en kæmpe mave hun sagde "jeg er på arbejde hele weekenden + mandag og tirsdag, så vi ses i weekenden, og rigtig god fødsel " ja lad os da endelig håbe det...

jeg glæder mig så sindssygt meget til at få min lille prins i armene, jeg kan bare slet ikke vente, og jeg er SÅ utålmodig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Juliekp

Melanie Bjerre skriver:

Jeg er idag 38+3 og har været til 2. Sidste jordemoder besøg, dejligt der er ved at være en ende på det

Jeg har det egentligt godt nok, bortset fra vand i hænder, fødder og underben, ømt bækken og bøjede ribben, ja nemlig, lillefyren har bøjet  2 af mine ribben, lille bandit.... Sååååå nu må han gerne komme ud

jordemoderen skønnede ham til at veje 3400 g, en basse jeg har et sf mål på 37 cm så det er en kæmpe mave hun sagde "jeg er på arbejde hele weekenden + mandag og tirsdag, så vi ses i weekenden, og rigtig god fødsel " ja lad os da endelig håbe det...

jeg glæder mig så sindssygt meget til at få min lille prins i armene, jeg kan bare slet ikke vente, og jeg er SÅ utålmodig 

Hold da op hvor er den blevet stor og fin! Den sidder bare lige hvor den skal, rigtig flot gravid.

Synes ikke den er sunket endnu, eller er det bare mig?

Anmeld

18. juli 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

På trods af gener ser du FANTASTISK ud!!! 

Anmeld

18. juli 2013

Melanie Bjerre

Juliekp skriver:

Hold da op hvor er den blevet stor og fin! Den sidder bare lige hvor den skal, rigtig flot gravid.

Synes ikke den er sunket endnu, eller er det bare mig?

Mange tak

den er sunket lidt, men slet ikke nok men han har heller ikke sat sig fast endnu

Anmeld

18. juli 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

Mange tak

den er sunket lidt, men slet ikke nok men han har heller ikke sat sig fast endnu

Det er langt fra alle maver der synker.. Og nogle bebser sætter sig aldrig fast før fødslen er i gang Så det kan sagtens være at du føder inden længe! Og en sunken mave kan ikke anbefales... Det føles tungere og presser sgu en hel del mere end før! 

Anmeld

18. juli 2013

Line&Mike

Melanie Bjerre skriver:

Hvor er du bare flot gravid! 

Den mave sidder jo bare liiige hvor den skal!

Håber han kommer inden længe 

- Uanset hvad, så kommer han lige til tiden! 

Anmeld

19. juli 2013

-Milla-

Flot mave og god fødsel. Det varer nok ikke længe før lillemanden ligger i dine arme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.