I kan stadig nå at være med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juli 2013

Jeanette W. Randrup

I kan stadig nå at deltage i konkurrencen 

Denne gang kan du vinde en super lækker  BabySense Babysling i hvid/blå. Det eneste du skal gøre for at deltage, er at skrive dit navn og din email adresse. 

Deltag her:   http://bit.ly/12ynxum

Husk at like os på Facebook, så holder vi dig opdateret med nye konkurrencer og gode tilbud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Mumto3

Jeg vil bare anbefale slyngen, for den er rigtig god. Men vær lige opmærksom på at billede hvor babyen ligger i slyngen, der er siden i slyngen ikke spændt korrekt. Dem øverste kant skal spændes mere ind( det er let nok at gøre!) 

Anmeld

18. juli 2013

Jeanette W. Randrup

Mumto3 skriver:

Jeg vil bare anbefale slyngen, for den er rigtig god. Men vær lige opmærksom på at billede hvor babyen ligger i slyngen, der er siden i slyngen ikke spændt korrekt. Dem øverste kant skal spændes mere ind( det er let nok at gøre!) 

Vi beklager at billedet viser denne fejl, men der medfølger en DVD vejledning om at hvordan man bruger selen korrekt 

Anmeld

18. juli 2013

Mumto3

Jeanette W. Randrup skriver:

Vi beklager at billedet viser denne fejl, men der medfølger en DVD vejledning om at hvordan man bruger selen korrekt 

Det behøver du ikke undskylde, det er jo ikke jer der har taget billedet, men producenten. Det er bare rigtig ærligt at nogle af de firmaer der sælger slynger, får professionelle fotograter til at tage nogle gode billeder, ikke lige sikre sig at slyngerne rent fakstisk sidder korrekt. Dette er (desværre) ikke første gang jeg har set det.

Anmeld

24. juli 2013

Jeanette W. Randrup

Så er der en uge til vi trækker vinderen, I kan stadig nå at være med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.