38+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
8 svar
7 synes godt om
18. juli 2013

Lund18

Puuuh føler mig SÅ doven og dvask, det er nok en blanding af varmen og graviditeten. Vil efterhånden bare gerne have vores lille supermand i armene<3

Hvad går i og laver den sidste tid af graviditeten??, jeg orker ikke det store ud over hus-pligter og læsning i skyggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

MariaKyedDK

Lund18 skriver:

Puuuh føler mig SÅ doven og dvask, det er nok en blanding af varmen og graviditeten. Vil efterhånden bare gerne have vores lille supermand i armene<3

Hvad går i og laver den sidste tid af graviditeten??, jeg orker ikke det store ud over hus-pligter og læsning i skyggen

åh kan godt følge dig... 

jeg er selv i uge 35+1 idag, og jeg orker virkelig heller ingen ting i denne her varme, og så er min kvalme kommet lidt tilbage ... det er bare hårdt at være højgravid i denne sommervarme, iog det bliver endda varmere,.. puh ha.. 

har overvejet at ringe til jordmor og sige jeg vil sættes igang  GG

men ja, orker heller ikke så meget andet end at være i skyggen og sove... 

Anmeld

18. juli 2013

Trekløver(:

Lund18 skriver:

Er 38+1 og orker heller ikkr det store, vil bare gerne have min lille pige i mine arme og jo før desto bedre

Jeg går lidt i haven og ordner lidt huslige pligter, og sørger for at slappe en masse af. Har fået en masse væske i kroppen, så kan ikke holde ud at være i solen, så opholder mig mest indenfor eller i skyggen. Har sat et lille badebassin op, hvor jeg kan ligge og dase og blive kølet et par gange om dagen. 

Ellers nyder jeg bare at manden nu har ferie og ikke skal jobbe igen før 1. Sep .. 

Anmeld

19. juli 2013

Lund18

malle23 skriver:

Er 38+1 og orker heller ikkr det store, vil bare gerne have min lille pige i mine arme og jo før desto bedre

Jeg går lidt i haven og ordner lidt huslige pligter, og sørger for at slappe en masse af. Har fået en masse væske i kroppen, så kan ikke holde ud at være i solen, så opholder mig mest indenfor eller i skyggen. Har sat et lille badebassin op, hvor jeg kan ligge og dase og blive kølet et par gange om dagen. 

Ellers nyder jeg bare at manden nu har ferie og ikke skal jobbe igen før 1. Sep .. 

Århh hvor skønt du har manden hjemme, min mand går først på ferie når den lille ankommer så skal bruge dagene selv

Men så har jeg ham jo heldigvis hjemme i lang tid når lillemanden ankommer

Anmeld

19. juli 2013

mmsoelberg

jeg er 39+1 i dag, jeg laver heller ikke rigtig så meget andet end at dase  på sofaen .. har desværre ikke nogen have, men en altan der er alt for varm til man kan holde ud at være derude 

Anmeld

19. juli 2013

Trekløver(:

Lund18 skriver:

Århh hvor skønt du har manden hjemme, min mand går først på ferie når den lille ankommer så skal bruge dagene selv

Men så har jeg ham jo heldigvis hjemme i lang tid når lillemanden ankommer

Ja det er lidt nemmere, at få dagene til at gå når vi er to  Men dejligt din mand er hjemme længe, når jeres lille er kommet.    

Anmeld

19. juli 2013

FrkDitte

Lund18 skriver:

I know that feeling!! Er er "kun" 32+4.. 

Men engang i mellem får jeg lige et boost overskud og så skal der ske noget.. i dag skal vi i Ikea og hente lidt babyting.. har ikke købt så meget endnu, kun puslebord og lidt tøj.. og barnevognen mangler vi også.. i weekenden skal vi besøge venner i sommerhus.. det ligger tæt på stranden, så der skal vi helt sikkert ned og afkøles.. 

Jeg er gået på barsel heldigvis.. så der er masser af tid til at slappe af og gå og finde ting der skal købes ind.. 

Som en anden skriver, så har jeg osse et badebassin. Der skal bare vand i, så kan jeg ligge der som en strandet hval...

Og så må jeg have fat i en bog.. eller hente nogle lydbøger på nettet...

Fortsat god sommer! 

D.

Anmeld

19. juli 2013

Clisolka

Lund18 skriver:

Peeeeuuuw nej det er bestemt ikke sjovt her i varmen  Jeg er "kun" 31+5, men den varme er da frygtelig.... 

Lige pt. har jeg ferie med min datter og næste uge med, så skal jeg indkøre hende i børnehave. Jeg tager lidt ekstra fridage med hende inden hun skal være storesøster og så skal jeg have kigget hendes babytøj igennem til lillebror 

Anmeld

19. juli 2013

AnthonsMor

Lund18 skriver:

Sådan havde jeg det også! Dog tror jeg varmen har en del at skulle have sagt for jer, som er højgravide nu, jeg fødte i marts, så jeg kom aldrig til at døje med varmen..

De sidste par uger inden termin byggede jeg herre meget rede, ordnede små ting på Anthons værelse, fik pakket tasker, fik sørget for en masse kærestehygge, og en masse venindehygge..

Sender noget ve-støv til dig, så du ikke skal lide mere under den her forfærdelige varme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.